اخبار داغ

چگونه دشمنان دیروز رفیق غافله امروز شدند/ نباید کشور را تبدیل به گورستان کالاهای خارجی کرد

چگونه دشمنان دیروز رفیق غافله امروز شدند/ نباید کشور را تبدیل به گورستان کالاهای خارجی کرد
پس از جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین تجار و شرکتهای اروپائی بهمراه مقامات سیاسی و اقتصادی ذوق زده خود در راس هیئتی بلند پایه برای ورود به بازار اقتصادی ایران دندان طمع تیز کرده و بدنبال منافع اقتصادی و گاها سیاسی خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از تابان تربت، کشورهای از جمله آلمان که با فروش تسلیحات شیمیایی به صدام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی داغی را به دل این ملت گذاشت که هنوز جانبازان شیمیایی ما در منازل و آسایشگاهها هیچگاه این جنایات هولناک را از یاد نبرده و نخواهند برد..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, تابان تربت,

فرانسه دومین کشوری است که اعلام حضور کرد، هنوز یادمان نرفته که عامل ورود خونهای آلوده به کشور و مبتلا کردن هموطنانمان به این خونهای آلوده همین فرانسه ای است که با وقاحت تمام به گروهک منافقین پناه داده و هنوز از آنان حمایت مالی و تسلیحاتی می کند.

,

حال باید نگریست که پهن کردن فرش قرمز جلوی پای کسانی که دیروز دشمن این ملت و انقلاب بودند و از هر حربه ای برای سرنگونی این نظام استفاده می کردند چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد.

,

اتفاق دیگر هم که سبب گستاخی غرب و شرط گذاشتن برای ما شده این است که به فرض پذیرش توافق و فارغ از اشکالات آن بی‌برنامگی جدی برای روزهای پس از آن دیده می‌شود.

,

نخست حفظ عزت ملی و مرز بندی با کسانی که سال‌های سال سخت‌ترین فشارها و تحریم‌های ظالمانه را به ملت ما تحمیل کردند.

,

دوم تدوین معیارهایی برای سرمایه‌گذاری خارجی و ورود تکنولوژی‌های نوین به کشور و در مقابل جلوگیری از تبدیل ایران به گورستان کالاهای خارجی.

,

اما آنچه مشاهده می‌شود، اتخاذ رویکردی جز این است که می‌تواند برجام را به فرجام تاسف بار دیگری تبدیل کند.

,

سوم که از همه مهمتر است سخنان و اظهار نظرهای بی ربط و نسنجیده ای است که مقامات سیاسی هیئت های اروپائی در خصوص مشروعیت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در تهران به زبان می آورند که می طلبد مسئولان جواب قاطع و دندان شکنی در این باره به غربی ها ارائه کنند.

,

برخی افراد در کشور سرمست و ذوق زده از این اتفاقات شدند و نمی دانند که به کدام سو می روند و چه خوب است نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود  در راستای حفظ عزت و اقتدار کشورمان، صیانت از سرمایه‌های ملی، جلوگیری از باج خواهی و زیاده طلبی دولت‌های بد سابقه مقرراتی برای سرمایه گذاران و بازرگانان خارجی تصویب کنند.

,

از کجا معلوم همین اروپائی ها که دشمنان دیروز بودند و رفیق غافله امروز شدند فردا بازی دیگری را شروع نکنند و در وسط راه غارت نکنند و در مواقع حساس کشور را دچار بحران نکنند!

,

نتیجه اینکه باید نگاه به داخل کشور باشد، به جوانان مومن و متعهد و متخصص با رویکرد اقتصاد مقاومتی، کشور پر است از جوانانی که منتظر باز شدن میدانی برای عرض اندام که می خواهند در مسیر رشد و توسعه و شکوفائی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه