اخبار داغ

مسئول اردویی راهیان نور بسیج نقده خبر داد:

بازدید بیش از 6000 زائر راهیان‌نور از یادمان‌های نقده

بازدید بیش از 6000 زائر راهیان‌نور از یادمان‌های نقده
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری نقده استان آذربایجان غربی گفت: بیش از شش هزار نفر از زائران راهیان نور طی سال گذشته از یادمان های نقده بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله‌بار، رضا تابان مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری نقده گفت: از میان شش هزار زائر راهیان نور که از یادمان های نقده بازدید کردند، حدود 1200 نفر از آن را دانش آموزان تشکیل می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله‌بار,
 
,
وی در ادامه به تعداد یادمان های شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: دو یادمان به نام های یادمان شهید بروجردی و یادمان شهدای گمنام در این شهرستان وجود دارد.
,
 
,
تابان با اشاره به اینکه ورود کاروان های راهیان نور به این شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد اظهار داشت: حدود 70 درصد بازدیدهای زائران از یادمان های این شهرستان به بازدید از یادمان شهید بروجردی معطوف می شود و بیشترین بازدیدها نیز از شهرهای مشهد و تبریز صورت می گیرد.
,
 
,
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری نقده استان آذربایجان غربی گفت: چهار راوی و هشت خادم طی سال گذشته به زائران راهیان نور خدمات رسانی کرده اند.
,
 
,
وی در ادامه به اعزام های شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: مقصد بیشترین اعزام های کاروان های راهیان نور ما مربوط به استان خوزستان است.
,
 
,
گفتنی است، نقده یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی است که در ناحیه ی جنوب این استان واقع شده است. مرکز این شهرستان در 45 درجه و 22 دقیقه درازای خاوری و 36 درجه و 57 دقیقه پهنای شمالی و در ارتفاع 1350 متری از سطح دریا واقع شده است. 
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه