اخبار داغ

اردوی جهادی دانش‌آموزان عشایر کرمانشاهی+تصاویر

اردوی جهادی دانش‌آموزان عشایر کرمانشاهی+تصاویر
اردوهای جهادی طرح هجرت 3 بخش ماهیدشت کرمانشاه روز گذشته با حضور فرمانده ناحیه عشایری این استان خاتمه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار بسیج عشایر کرمانشاه، روز گذشته اردوهای جهادی طرح هجرت 3 دانش آموزان عشایر بسیجی حوزه مقاومت اسماء در بخش ماهیدشت با حضور فرمانده ناحیه عشایری این استان خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

"نبی احمدی" فرمانده ناحیه عشایری کرمانشاه با حضور در بین بسیجیان شرکت کننده در این طرح، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اردوهای جهادی در مناطق روستایی و محروم استان اظهار داشت: این برنامه ها می تواند فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کار گروهی و همچنین ایجاد روحیه جهادی در بین بسیجیان را فراهم سازد.

,

وی در ادامه به تبیین ابعاد و لزوم کار جهادی در عصر حاضر پرداخت و ادامه داد: جهاد و اردوهای جهادی مایه نشاط و حفظ روحیه در بین جوانان است که ضمن فراگیری فعالیت‌های مربوط به حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌توان با انجام اینگونه فعالیت‌ها محور خوبی برای گسترش مبانی دینی فراهم کرد.

,

فرمانده ناحیه عشایری کرمانشاه، فعالیت‌های جهادگران در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت آن در جامعه امروزی را مهم عنوان کرد و گفت: این‌گونه کارها زمینه حضور افراد را در کارهای خداپسندانه فراهم کرده و این موضوع به نوعی امر به معروف محسوب خواهد شد.

,

گفتنی است؛ در این طرح که از اواسط تیرماه 94 با شرکت بیش از 20 نفر از دختران بسیجی این حوزه مقاومت شروع شده بود، روز گذشته با اتمام طرح رنگ آمیزی و شعارنویسی مدارس مناطق محروم در این بخش به کار خود پایان داد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه