اخبار داغ

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار شد:

لزوم توجه مسئولان دولتی برای جلوگیری از تکرار یک اشتباه/ موگرینی فقط در چارچوب مسائل هسته ای حق اظهار نظر دارد

لزوم توجه مسئولان دولتی برای جلوگیری از تکرار یک اشتباه/ موگرینی فقط در چارچوب مسائل هسته ای حق اظهار نظر دارد
سید شکر خدا موسوی اظهار داشت:مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مهمان وزارت خارجه است و اگر هر اقدامی انجام داد که ربطی به موضوع هسته ای و برجام نداشته باشد مسئولیت آن به عهده وزارت خارجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز، سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در خصوص سفر  موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران اظهار داشت:سفر موگرینی فقط باید در چارچوب برجام و مذاکرات هسته ای باشد وی اجازه دخالت و اظهار نظر در سایر امور را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
وی ادامه داد:مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مهمان وزارت خارجه است و اگر اقدامی انجام داد که ربطی به موضوع هسته ای و برجام نداشته باشد مسئولیت آن بر عهده وزارت خارجه است.
,
 
,
 نماینده مردم اهواز تاکید کرد:مبادا در سفر موگرینی هم اتفاقات سفر اشتون به کشور تکرار شود و وی مثل اشتون با مجرمین فتنه و... دیدار داشته باشد.
,
 
,
وی اضافه کرد:دیدارهای خارج از چارچوب هسته ای غیرقانونی است و مسئولین وزارت خارجه از همین حالا مراقب شیطنت ها در این سفر باشند.
,
 
,
موسوی گفت:عدم نظارت بر برنامه های مهمان خارجی موجب گستاخی غربی ها خواهد شد اگر میدان را برای تاخت و تاز باز دیدند زهر خود را خواهند ریخت.
,
 
,
نماینده مردم اهواز تاکید کرد:اگر ظریف یا نماینده ای از ایران به امریکا و کشورهای اروپایی سفر کنند آیا دولت های آنان اجازه خواهند داد با زندانیان و افراد ضدنظام حاکم دیدار داشته باشند؟
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه