اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزشی مدیران کاروان راهیان نور در تبریز

برگزاری اولین دوره آموزشی مدیران کاروان راهیان نور در تبریز
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا گفت: اولین دوره آموزشی مدیر کاروان های راهیان نور سپاه عاشورا با حضور اساتید برجسته در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، ریحانی‌خواه مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا گفت: اولین دوره آموزشی مدیر  کاروان های راهیان نور سپاه عاشورا  با حضور 120 نفر از مدیران کاروان های در تبریز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
 
,
وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور مسئولین لشکری و  اساتید دانشگاهی به مدت دو روز در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار شد.
,
 
,
امسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا افزود: در این کلاس ها مباحثی از جمله ، مباحث کلی اردوها،درس آسیب شناسی اردوها ،اصول و مبانی ارتباطات ،اخلاق در مدیریت اسلامی در اردوها،امنیت و ایمنی در اردوها،بهداشت و درمان در اردوها، و کارگاه راهیان نور و بحث راویان فتح برگزار شد که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شد.
,
 
,
وی در خصوص تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور ابراز داشت: اصل موضوع در دفاع مقدس امدادهای خداوند بود و رزمندگان ما وسیله پیروزی بودند که اردوهای راهیان نور بازگو کننده این حماسه آفرینی ها است.
,
 
,
ریحانی خواه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود برگزاری اردوهای راهیان نور را تایید می‌کنند، گفت: اینکه مقام معظم رهبری تا کنون شش مرتبه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند نشان از تاثیر و اهمیت برگزاری این اردو‌ها دارد. 
,
 
,
 
,
شایان ذکر است برای هرچه بهتر برگزار شدن اردو های راهیان نور هر ساله این کلاس ها برای مدیران کاروان ها برگزار می شد.
,
 
,
انتهای متن/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه