اخبار داغ

پلمپ کارخانه تقلبی اپل در چین

پلمپ کارخانه تقلبی اپل در چین
کارخانه‌ای تقلبی که تاکنون بیش از ۴۱ هزار دستگاه آی‌فون تقلبی تولید کرده‌است، در چین شناسایی و تعطیل شده و ۹ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از BBC، در این کارخانه صدها کارگر دست‌دوم را در قالب گوشی‌های نوی آی‌فون بسته‌بندی و آماده صادرات می‌کردند. ارزش گوشی‌های تقلبی تولید شده در این کارخانه ۱۹ میلیون دلار اعلام شده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارخانه در ماه می در چین کشف شد اما خبر کشف و ضبط آن به تازگی توسط اداره امنیت عمومی چین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌است. عملیات تعطیل کردن کارخانه در ماه ژانویه طرح‌ریزی شده‌بود. گردانندگان کارخانه یک زن و شوهر چینی بودند و کارخانه در بخش شمالی پکن واقع شده‌بود.

مقامات چینی پس از کشف و ضبط آی‌فون‌های تقلبی در بازار توسط مقامات آمریکایی نسبت به وجود این کارخانه آگاه شدند. گزارش بسته شدن این کارخانه زمانی منتشر می‌شود که چین برنامه‌ای برای مقابله با کالاهای تقلبی آغاز کرده و مقامات این کشور کارخانه‌ها را وادار کرده‌اند تا محصولات خود را با استفاده از نشانه‌های تجاری معتبر سازند. چین همچنین برای با همکاری با مقامات آمریکایی به منظور ردیابی و ضبط حجم بزرگی از کالاهای تقلبی که میان دو کشور رد و بدل می‌شوند موافقت کرده‌است.

کشف کارخانه تقلبی چهار سال پس از کشف فروشگاه تقلبی اپل در شهر کانمینگ چین رخ داده‌است. ظاهر محصولات تولید شده در این کارخانه به اندازه‌ای فریبنده بوده که بسیاری از کارگران کارخانه اطمینان داشتند واقعا به استخدام شرکت اپل درآمده‌اند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/ع

, انتهای پیام/ع]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه