اخبار داغ

رنج های یک مادر با سه فرزند نابینا و دیالیزی؛

زندگی سخت پیرزنی زیر سایه خدا/مسئولین به جای عکس گرفتن مساعدت کنند

زندگی سخت پیرزنی زیر سایه خدا/مسئولین به جای عکس گرفتن مساعدت کنند
درد و دل با مادری رنج کشیده که با سه فرزند نابینا روزگار را سپری می کند و در مشکلات و مسائل زندگی و غفلت مسئولان کمر خم نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری"شازند ما"، یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است . از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت علیهم السلام خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند; گر چه فرد مخدوم، هم کیش او نباشد، البته خدمت به اهل ایمان اهمیت ویژه ای دارد .


در ادامه صحبتهای مادری رنج کشیده که دارای سه فرزند نابینا است و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند را می خوانید:
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شازند ما,
,
,
,
,

, ,

 

,


خانم رحیمی 75 ساله در خانه ای محقر در روستای چقاسیاه از توابع بخش سربند شهرستان شازند با سه فرزند نابینای خود که دو پسر 36 و 42 ساله و یک دختر 52 ساله می باشد عمر سپری می کند.

هزینه های درمان بالاست/مسئولین برای عکس گرفتن نیایند
وی گفت: همسرم سالها پیش فوت کرد و هر سه فرزندم تا سنین بلوغ و بالاتر صحیح و سالم بودند اما به علت مشکل کلیه، چشمانشان نابینا شد و هر سه نفر آنها دیالیزی هستند؛ یکی از پسران حتی نامزد هم داشت ولی به خاطر این مریضی رها کرد و رفت.


این مادر ادامه داد: من خودم تحت پوشش کمیته و فرزندانم تحت پوشش بهزیستی هستیم ولی این مستمری کفاف زندگی مشقت بار ما را نمی دهد چرا که هزینه های درمانی فرزندان بسیار بالاست.


این پیرزن رنج کشیده افزود: مسئولین هم بارها به اینجا آمده اند اما ما چیزی جز گرفتن عکس از آنها ندیدیم؛ اگر برای عکس است، نمیخواهم بیایند.

,
,
,
, هزینه های درمان بالاست/مسئولین برای عکس گرفتن نیایند, هزینه های درمان بالاست/مسئولین برای عکس گرفتن نیایند,
,
,
,
,
,
,
,


پس از مرگم تکلیف فرزندانم چه می شود
وی بیان کرد: یکی از خواسته ها و درخواست های من این است که پس از مرگ من تکلیف این سه فرزندم چه می شود؟ چه کسی به آنها رسیدگی می کند؟

,
, پس از مرگم تکلیف فرزندانم چه می شود, پس از مرگم تکلیف فرزندانم چه می شود,
,

 

,

مادری با سه فرزند نابینا

, مادری با سه فرزند نابینا,


این مادر اضافه کرد: وقتی یکی از بچه ها را برای دیالیز به شازند می برم، تمام ترس و واهمه من از این است که اتفاقی برای دو فرزند دیگر نیفتد، اگر منزلی بود که میتوانستیم در شازند مستقر شویم دیگر این مشکل را نداشتیم.


خانم رحیمی که اشک های صورت خود را با گوشه آستینش پاک می کرد از هزینه های سنگین درمان گلایه کرد و گفت: آیا خدا را خوش می آید بنده با این وضع زندگی و این حقوق ناچیز هر بار نزدیک به 300 هزار تومان هزینه درمان برای فرزندانم بدهم؛ من هیچ چیز از بیماری و مشکلات خودم که به علت کهولت سن است نمی گویم.


وی با تأکید فراوان خطاب به مسئولان عنوان کرد: خواهش می کنم برای گرفتن عکس و گزارش به منزل من نیایید چرا که من و فرزندان از این موضوع خسته شده ایم؛ شما را به خدا بیایید باری از دوش من و فرزندانم بردارید.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

در پایان بسنده می کنیم به قطعه شعری که بی ارتباط با این موضوع نیست:


خاطر ناشاد را دلشاد کردن همت است

باغ آفت دیده را آباد کردن همت است

صید مرغان حرم کردن ندارد افتخار

طایری را از قفس آزاد کردن همت است

نان بریدن شیوه مردان والا نیست، نیست

نان برای نوع خود ایجاد کردن همت است

در زمان ناتوانی یاد یاران فخر نیست

روز قدرت از ضعیفی یاد کردن همت است
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه