اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس:

تصمیم‌گیری درباره برجام سخت‌ترین امتحان مجلس است

تصمیم‌گیری درباره برجام سخت‌ترین امتحان مجلس است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری درباره برجام، یکی از امتحان‌های سخت مجلس و از مشکل‌ترین تصمیم‌گیری‌های تاریخ مجلس‌های است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره  به توافق هسته‌ای انجام‌شده بین ایران و کشورها 1+5 اظهار داشت: برجام تحویل داده‌شده به مجلس دارای اشکالات زیادی بوده و در ترجمه آن اختلاف‌نظرهای فراوانی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به برخی اظهار نظرات مقامات ارشد کشور عنوان کرد: از واکنش‌ها و برخی از اظهار نظرات درباره برجام می‌توان فهمید که این توافقنامه دارای مشکلاتی است.

,

وی با اشاره به مبانی اصلی انقلاب بیان کرد: سازش با کشورهایی که ما را تحریم و از حقوق خودمان محروم کردند با مبانی و ارکان اصلی انقلاب یعنی استکبارستیز اختلاف دارد.

,

آریایی‌نژاد گفت: در این توافق ما ازآنچه حقمان بوده برای به دست آوردن امتیازاتی عقب‌نشینی کرده‌ایم و دل به وعده‌هایی نسبی داده‌ایم که دشمن ر این زمینه  سابقه بدی دارد.

,

 وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور عنوان کرد: ما نباید فکر کنیم که همه مشکلات با این توافق از بین می‌رود.

,

آریایی‌نژاد حفظ وحدت را مهم‌ترین وظیفه در این برهه  از زمان دانست و بیان کرد: حفظ وحدت در حال حاضر اصلی‌ترین مسئله بوده و با حفظ وحدت باید برجام را نقد کرد.

,

وی با اشاره به دوری از تفرقه در جامعه بیان کرد: نقص‌های موجود در این توافق را باید همگی و منصفانه نقد کرد و نباید باعث ایجاد تفرقه شد.

,

آریایی‌نژاد گفت: تصمیم‌گیری درباره برجام یکی از امتحان‌های سخت مجلس بوده و این تصمیم‌گیری  یکی از مشکل‌ترین تصمیم‌گیری‌های کل دوران مجلس‌های تاریخ ایران است.

,

وی گفت: مجلس در مقابل یک تصمیم‌گیری مهم قرارگرفته و باید به‌موقع بهترین تصمیم را برای این مسئله بگیرد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه