اخبار داغ

لاهوتی در گفتگو با دانا:

به رغم رد صلاحیت در هر دوره، بررسی صلاحیت‌ها را حق شورای نگهبان می‌دانم

به رغم رد صلاحیت در هر دوره، بررسی صلاحیت‌ها را حق شورای نگهبان می‌دانم
لاهوتی در خصوص شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی باید جسارت داشته باشد و افرادی را که قرار است وارد یکی از قوای مهم نظام شوند را مورد بررسی قرار دهد. ما نباید به اقدامات شورای نگهبان حساسیت داشته باشیم و باید اجازه دهیم که شورای نگهبان به وظایفش عمل کند.
[

 مهرداد بائوج لاهوتی، از اعضای حزب مردم سالاری و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص دیدگاهش نسبت به تصمیمات شورای نگهبان در مورد بررسی صلاحیت نمایندگان اظهار داشت: به نظر من این حق شورای نگهبان است که صلاحیت ها را براساس تحقیقاتش تأیید یا رد کند. من با اینکه برادر دو شهید و دو جانباز و همچنین خودم نیز جانباز هستم؛ در هر دوره کاندیدتوری، رد صلاحیت شده ام؛ ولی با صحبت هایی که صورت می گیرد، مشکلی پیش نمی آید و صلاحیتم تأیید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تأکید کرد: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی باید جسارت داشته باشد و افرادی را که قرار است وارد یکی از قوای مهم در نظام شوند را مورد بررسی قرار دهد. ما نباید به اقدامات شورای نگهبان حساسیت داشته باشیم و باید اجازه دهیم که شورای نگهبان به وظایفش عمل کند.

,

لاهوتی درخصوص لزوم احترام گذاشتن به تصمیمات شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان به اینکه ممکن است به دلیل حجم بالای کاری اشتباهاتی را مرتکب شود، اعتراف دارد؛ اما این اشتباهات عمدی نیست.

,

وی در انتها نیز گفت: ما امیدواریم اعضای محترم شورای نگهبان با استفاده از تجربیات گذشته خود نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کنند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه