اخبار داغ

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع
طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مراسم تودیع و معارفه معاون تبلیغات و روابط عمومی ‌وزارت دفاع با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار شکارچی معاون هماهنگ‌کننده و معاونین تبلیغات و روابط عمومی سازمان‌های تابعه وزارت دفاع  در محل ستاد این سازمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این مراسم، طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله صفاران به عنوان معاون جدید تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع معرفی و منصوب شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسین قندهاری در این مراسم با تاکید بر لزوم احصاء و اجرایی کردن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا در حوزه تبلیغات و روابط عمومی به عنوان منشور سیاست‌های کلان فرهنگی وزارت دفاع اظهار داشت: ‌مسئولان فرهنگی وزارت دفاع می‌بایست با بهره‌گیری از ابزارها و روش‌های نوین و تأثیر‌گذار در عرصه فعالیت‌های فرهنگی‌، طرح‌های نو و ابتکاری را با توجه به اقتضائات زمانی عصر حاضر به منصه ظهور برسانند.

,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه