اخبار داغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

کسب رتبه سوم کشوری استان گلستان در صادرات غیر نفتی

کسب رتبه سوم کشوری استان گلستان در صادرات غیر نفتی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در سال گذشته با وجود تحریم‎های ناجوانمردانه دشمنان این مرز و بوم، شاهد رشد 6 درصدی صنعت و معدن در کشور بودیم که این میزان دو برابر میانگین رشد اقتصادی کشور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ حسین قلی قوانلو در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از برترین تولید کنندگان و صنعت گران گلستانی در سال 1394 در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رشد صنعت در گلستان بالاتر از میانگین کشوری است، افزود: 1.7 درصد از رشد 3 درصدی اقتصادی در بخش صنعت و معدن رقم خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی  با بیان اینکه امیدواریم موفقیت در عرصه مذاکرات هسته‎ای بزرگترین دستاورد برای صنعتگران و فعالان اقتصادی شود، گفت: در سال گذشته 100 پروانه بهره برداری با سرمایه‎گذاری 154 میلیارد تومان صادر شده است.

,

قوانلو تصریح کرد: در طرح‎هایی که در بخش صنعت و معدن توانستیم به بهره‎برداری برسانیم رشد 4 درصدی جواز تاسیس داشتیم و رتبه 22 را در بین استان‎های کشور کسب کردیم.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با خبرنگاران به صادرات غیر نفتی استان گلستان اشاره کرد و گفت: صادرات غیر نفتی در سال گذشته 370 میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 30 درصدی را داشته است.

,

وی با بیان اینکه بر اساس میزان رشد صادرات غیر نفتی در کشور رتبه سوم را در بین استان‎ها داشتیم، افزود: در چهار ماه امسال 28 پروانه بهره‌برداری را صادر کردیم که از این نظر و بر اساس میزان سرمایه گذاری رتبه 17 را در سطح کشور داریم.

,

گفتنی است در پایان این همایش برترین چهره های تولیدی و صنعتی استان گلستان با حضور استاندار گلستان معرفی و از تلاش و زحمات آنها در این عرصه قدردانی به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه