اخبار داغ

در سفری دو روزه؛

وزیر کار به گلستان می‎آید+برنامه

وزیر کار به گلستان می‎آید+برنامه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری دو روزه به استان گلستان سفر می‎کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 12 و 13 مردادماه جاری در سفری دو روزه به منظور افتتاح، کلنگ‎زنی و بازدید از چندین پروژه به استان گلستان سفر می‎کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

بهره‎برداری از 11 پروژه عمرانی در شهرستان‎های گرگان، کردکوی، علی‎آبادکتول و گنبدکاووس و نیز آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در شهرستان‎های بندرگز، آزادشهر، کلاله و مینودشت با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

,

برنامه‎های نخستین روز سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان، استقبال در فرودگاه گرگان، میثاق با شهیدان در گلزار شهدا، افتتاح مجموعه ورزشی کارگران در روستای ایلوار شهرستان کردکوی و آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان بندرگز است.

,

افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی شمال کشور و بازدید از ساختمان در حال احداث اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری، نشست با روسای ادارات شهرستانی دستگاه‎های اجرایی شورای هماهنگی و جلسه با مدیران کل شورای هماهنگی در مرکز شماره دو فنی و حرفه‎ای گرگان و حضور در گفت‎وگوی ویژه خبری در صدا و سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه‎های وزیر است.

,

دومین روز از برنامه‎های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان، نشست با موثرین استان در بخش اقتصادی افتتاح مرکز معلولان جسمی و حرکتی در علی‎آبادکتول، بازدید از مرکز فنی و حرفه‎ای نی‎تپه شهرستان رامیان، آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان آزادشهر، افتتاح متمرکز هشت مرکز معلولان بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس، آغاز عملیات اجرایی دو مرکز درمانی به صورت متمرکز در شهرستان‎های کلاله و مینودشت است.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه