اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کرمانشاه خبر داد:

استقبال کاروان‌های راهیان‌نور از مراسم سالگرد عملیات مرصاد در کرمانشاه

استقبال کاروان‌های راهیان‌نور از مراسم سالگرد عملیات مرصاد در کرمانشاه
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کرمانشاه گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مراسم ویژه با حضور مسئولین استانی و کشوری از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد به شمار می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار کوله بار گفت: گروهی از خادمین الشهدای استان برای عطر افشانی و غبار رویی یادمان و برپایی ایستگاه صلواتی به یادمان مرصاد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار،,
 
,
وی گفت: بیشترین سهم را در دوران دفاع مقدس و بویژه عملیات مرصاد متعلق به استان کرمانشاه بود؛ بطوری که ۷ تیپ از نیروهای نظامی استان منهای خود مردم در حماسه مرصاد شرکت داشتند و این در حالی است که حضور بیش از سه گردان از نیروهای نظامی یک استان در یک عملیات بی سابقه بوده است.
,
 
,
 علی یوسفی راد از عملیات مرصاد به عنوان نقطه اوج ایمان و ولایتمداری استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: این عملیات برگ زرینی بر کتاب ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام بود.
,
 
,
وی عملیات مرصاد را مهمترین عملیات ۸ سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: در طول این ۸ سال عملیاتهای زیادی انجام شد اما هیچ کدام از آنها مثل عملیات مرصاد نبود زیرا این تهاجم آخرین تیر خلاص دشمنان ما بود.
,
 
,
یوسفی راد در ادامه با اشاره به شکست منافقین در این عملیات افتخار آفرین گفت: در عملیات پیروزمندانه مرصاد چند هزار نفر از منافقین کشته و زخمی و اسیر شدند که که این افتخاری از افتخارات استان کرمانشاه به حساب می آید.
,
 
,
انتهای متن/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه