اخبار داغ

تدوین منشور اخلاقی انتخابات در تهران

تدوین منشور اخلاقی انتخابات در تهران
معاون سیاسی استانداری تهران از تدوین منشور اخلاقی انتخاباتی در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: معاونت سیاسی استانداری تهران هم اکنون در حال تدوین منشور اخلاقی انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش فارس، وی افزود: این منشور اخلاقی دربرگیرنده تمامی فرمایشات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب نسبت به رعایت اخلاق در انتخابات است و همچنین دیدگاه‌های رئیس‌جمهور در رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها در نظر گرفته شده است.

,

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد: گردآوری مطالب مشترک در قوانین مربوط به انتخابات به خصوص پیرامون رعایت چهارچوب‌های اخلاقی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این منشور لحاظ خواهد شد.

,

چاوشی خاطرنشان کرد: تدوین این منشور اخلاقی هم اکنون در معاونت سیاسی این استانداری در حال انجام است و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده به مرحله نهایی خواهد رسید و از این منشور با حضور مسئولان عالی کشور رونمایی می‌شود.

,

وی تأکید کرد: امیدوارم این منشور اخلاقی فراگیر شده و تمام کاندیداها و طرفداران آنها در سراسر کشور رعایت چارچوب‌های اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه