اخبار داغ

دادستان جیرفت خبر داد:

۴ قتل طی ۲۰ ساعت گذشته در شهرستان جیرفت

۴ قتل طی ۲۰ ساعت گذشته در شهرستان جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از وقوع چهار قتل طی ۲۰ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دقیانوس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شامگاه شنبه در شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوئیه این شهرستان یک زن و شوهر در خانه خود به قتل رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دقیانوس , دقیانوس, دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شامگاه شنبه در شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوئیه این شهرستان یک زن و شوهر در خانه خود به قتل رسیدند.,

مجید رستمی افزود: مظنون این حادثه که پسر خانواده است، دستگیر شده است.

,

وی ادامه داد: قاتل با انگیزه شخصی وارد خانه شده و پدر را با ضربات چاقو و نامادری را هم با کوبیدن سنگ بر سرش به قتل رسانده که بلافاصله صحنه قتل بازسازی شد و اقدامات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است.

,

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بیان کرد: دختر این خانواده ادعا دارد که برادرش مرتکب این قتل فیجع شده و هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد.

,

افاغنه در جیرفت گروگانگیران را به قتل رساندند

, افاغنه در جیرفت گروگانگیران را به قتل رساندند,

وی در ادامه گفت: دو نفر از افرادی که در گروگانگیری اتباع بیگانه (افاغنه غیر مجاز) نیز نقش داشتند به قتل رسیدند.

,

مجید رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متاسفانه این افراد تعدادی از افاغنه غیر مجاز را در روستای کرای از توابع دهستان دلفارد بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت گروگان می گیرند که افاغنه از فرصت استفاده و دست و پای خود را باز می کنند.

,

وی گفت: افاغنه غیر مجاز قبل از فرار کردن اقدام به ضرب و شتم گروگانگیران می کنند که دو نفر از این افراد کشته و یک نفر زخمی شده است.

,

دادستان جیرفت بیان کرد: این حادثه شامگاه گذشته (شنبه) بوقوع پیوست اما امروز به دادسرا اعلام شد که بلافاصله بازپرس برای بازسازی صحنه قتل به محل اعزام شد.

,

وی گفت: افاغنه از صحنه جرم متواری شده اند و پیگیری برای دستگیری آنها صورت گرفته است.

,

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در این زمینه با هر گونه عوامل ناامنی برخورد قاطع می کند همانگونه که در اوایل سال جاری نیز چند حکم قصاص در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شد.

,

رستمی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی نیاز به فرهنگ سازی و توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به تنهایی نمی تواند جلوی این گونه حوادث را بگیرد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه