اخبار داغ

واگذاری 150 واحد مسکونی به اصناف و بازاریان میناب

واگذاری 150 واحد مسکونی به اصناف و بازاریان میناب
رئیس اتاق اصناف شهرستان میناب از واگزاری 150 واحد مسکونی برای اصناف و بازاریان شهرستان میناب برای اولین بار در استان هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از میناب جنوب، نعمت الله حقیقی رئیس اتاق اصناف شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار میناب جنوب، گفت: در شهرستان میناب بالغ بر 6 هزار واحد صنفی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 5 هزار واحد ثبت قانونی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , میناب جنوب،,  نعمت الله حقیقی رئیس اتاق اصناف شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار میناب جنوب، گفت: در شهرستان میناب بالغ بر 6 هزار واحد صنفی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 5 هزار واحد ثبت قانونی شده اند.,

 

,

وی با بیان اینکه در شهرستان میناب 24 اتحادیه فعالیت دارند عنوان داشت: از این تعداد 12 اتحادیه  تولیدی و 12 توزیعی می باشند که فعالیت های خود را به صورت جدی در ایام های مختلف سال انجام می دهند.

,

 

,

وی در بخش دیگر از سخنان خود از واگزاری 150 واحد مسکونی به اصناف و بازاریان شهرستان میناب خبر داد و افزود: برای اولین بار در استان هرمزگان ساخت تعداد 300 واحد مسکونی مخصوص اصناف و بازاریان شهرستان در نظر گرفته شد که از این تعداد 150 واحد مسکونی واجدالشرایط ساخت قرار گرفت که با استفاده از تسهیلات بانکی مسکن مهر تا پایان سال جاری تحویل این افراد خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: ساخت این واحدهای مسکونی مبلغی بالغ بر 10 میلیارد تومان برآورد شده است که از این مبلغ 4و نیم میلیارد تومان از تسهیلات بانکی مسکن و مابقی اعتبارات سهم مالک بوده است.

,

 

,

حقیقی خاطر نشان کرد: 80 واحد در مرحله 95 درصدی واگزاری می باشند که به محض پایان در اختیار افراد قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه