اخبار داغ

شروع مسابقه کتاب‌خوانی «بانوی انقلاب» در پارسیان

شروع مسابقه کتاب‌خوانی «بانوی انقلاب» در  پارسیان
مدیر آموزش و پرورش پارسیان از برگزاری یک دوره مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان بانوی انقلاب توسط امور بانوان این مدیریت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر، عبدالمجید بدیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان «بانوی انقلاب» به خبرنگار پارسیان خبر گفت: این مسابقه به پیشنهاد وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان و استقبال فرهنگیان خواهر شهرستان در این اداره برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پارسیان خبر, ، عبدالمجید بدیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان «بانوی انقلاب» به خبرنگار پارسیان خبر گفت: این مسابقه به پیشنهاد وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان و استقبال فرهنگیان خواهر شهرستان در این اداره برگزار گردید.,

 

,

وی اضافه کرد: کتاب مورد نظر با محتوای معرفی جایگاه زن از دیدگاه معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به عنوان یکی از دستورالعمل‌‌های خوب رفتاری زن در جامعه و خانه‌ هست که فرهنگیان با مطالعه آن بخشی از آموزه‌های رفتاری خود را آموزش می‌بینند.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش پارسیان خاطر نشان کرد: از دیگر مواردی که در این کتاب به عنوان موضوع مورد هدف آموزشی دیده شده نگاهی اصولی و صحیح یک عالم برجسته به سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه(س) و حضرت زینب(س) در کانون گرم خانواده و اجتماع می‌باشد.

,

 

,

یادآور می‌شود؛ رابط امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش پارسیان با اعلام برنده شدن خانم‌ها رفیعه‌ی فولادی، رقیه شمسی و مریم سرور در این دوره از مسابقات از معرفی آنان به امور بانوان استان خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه