اخبار داغ

بارش باران و ادامه خسارات در بشاگرد

بارش باران و ادامه خسارات در بشاگرد
بارش های تابستانی موجب جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی در بشاگرد شده که متاسفانه تاکنون خساراتی را برجا گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بشاگرد نیوز، بارش های شدید باران در روزهای تابستانی موجب طغیان رودخانه ها بشاگرد و ایجاد خسارت‌های زیادی به اموال مردم این شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , بشاگرد نیوز, ، بارش های شدید باران در روزهای تابستانی موجب طغیان رودخانه ها بشاگرد و ایجاد خسارت‌های زیادی به اموال مردم این شهرستان شده است.,

 

,

وقوع باران سنگین عصر دیروز یکشنبه در این شهرستان با آب‌گرفتگی معابر و خسارات مالی همراه بود؛ و همچنین طغیان رودخانه ها موجب مسدود شدن راه های ارتباطی بین روستاها شد.

,

 

,

مهدی زاده مسئول ایستگاه هواشناسی سردشت بشاگرد میزان بارش باران در شهر سردشت را 21 و 2 دهم میلیمتر اعلام کرد و گفت: امروز نیز ناپایداری جوی در شهرستان بشاگرد ادامه دارد و احتمال بارش باران در بعد از ظهر دور از دسترس نیست.

,

 

,

جاری شدن سیل در روستای وی از توابع بخش مرکزی شهرستان بشاگرد سبب وارد آمدن خسارت‌ هایی به تأسیسات و راه‌ های این شهرستان شد.

,

 

,

“روستای وی” که در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز شهرستان بشاگرد شهر سردشت و ۹۰ کیلومتری از شهرستان جاسک که این دو شهرستان را به یکدیگر متصل می‌کند، دیروز شاهد بارش شدید باران و تگرگ بود و جاده بشاگرد – جاسک نیز به همین دلیل و طغیان رودخانه ها مسدود و با کندی حرکت خودروها مواجه شد.

,

 

,

ناصر شهدادی دهیار این روستا گفت: حوالی ساعت ۱۴ دیروز بارندگی شدید باران روستای وی و اطراف آن را فرا گرفت که با توجه به خشک شدن چشمه آب آشامیدنی روستا باعث خوشحالی اهالی شد و طغیان رودخانه این روستا باعث مسدود شدن جاده ارتباطی بشاگرد – جاسک شد.

,

 

,

شهدادی اظهار کرد: این بارندگی خسارت های مالی از جمله تلف شدن ۴ راس بز، غرق شدن یک دستگاه موتور سیکلت، غرق شدن یک موتور آب کشاورزی و همچنین خسارت به برخی از منازل مسکونی، دامداران و کشاورزان این روستا را برجا گذاشت.

,

 

,

دهیار روستای وی میزان خسارت وارد شده در این روستا را ۸۹ میلیون ریال عنوان کرد.

,

 

,

 

,

IMG-20150803-WA0021

, IMG-20150803-WA0021, IMG-20150803-WA0021,

 

,

حجم قابل توجهی سیلاب با بارش‌های دیروز در جاده‌ها و سطح روستاها و شهرهای شهرستان بشاگرد جاری شد و همچنان شاهد روان شدن آن بدون هیچ برنامه‌ای هستیم و این امر با توجه به وضع خشک‌سالی و کمبود آب در نقاط مختلف شهرستان بشاگرد و استان هرمزگان، ضرورتی را برای مسئولان ایجاد می‌کند تا به این امر بیشتر توجه کنند.

,

 

,

گفتنی است که میزان بارش باران در تابستان ها در شهرستان بشاگرد بیشتر از سایر فصل ها است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه