اخبار داغ

فرمانده سپاه بندرترکمن تشریح کرد ؛

تشییع این دردانه های دست بسته در بندرترکمن افتخار بزرگی برای ماست

تشییع این دردانه های دست بسته در بندرترکمن افتخار بزرگی برای ماست
زرگری:حضور و تشییع این دردانه های دست بسته در بندرترکمن افتخار بزرگی برای ماست همچنانکه آنان در راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با نثار قطره قطره خون خود به ما پیام آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن،دبیر ستاد استقبال و تشییع شهدای غواص در بندرترکمن با اشاره به آمادگی این شهرستان برای حضور دردانه های دست بسته در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:حضور و تشییع این دردانه های دست بسته در بندرترکمن افتخار بزرگی برای ماست همچنانکه آنان در راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با نثار قطره قطره خون خود به ما پیام آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن را دادند لذا شهیدان حق بزرگی به گردن ما دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

سرهنگ زرگری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره این دردانه های دست بسته تصریح کرد:تشییع این دردانه های دست بسته به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است که حاوی پیامها و نکات فراوانی است.

,

فرمانده سپاه پاسداران بندرترکمن با اشاره به تجدید میثاقی دوباره باشهدا خاطر نشان ساخت:مردم همیشه در صحنه شهرستان با حضور پررنگ خود در این مراسم ضمن تجلیل شهدا با آرمانهای آنان تجدید میثاقی دوباره می بندند تا نشان دهند قدرشناس خون شهدا بوده و هستند.

,

دبیر ستاد استقبال از شهدای غواص با اشاره به پیامهای شهدا خاصه در وصایای خود اذعان داشت: توصیه به حجاب و عفاف از مفاهیم مورد تاکید شهدا در وصیت‌نامه های آنان است و چادر سیاه خواهران ما نمادی از خون خشکیده شهیدان والامقام است لذا عزت و سربلندی امروز کشور را مدیون خون پاک شهداست.

,

زرگری با اشاره به مسیر استقبال دردانه های دست بسته در بندرترکمن بیان کرد:شهدای غواص 11 تا 13 صبح پنج شنبه میزبان شهرستان بندرترکمن خواهند بود که تجمع اولیه با حضور آحاد مردم و خانواده های شهدا مقابل سپاه پاسداران شهرستان خواهد بود و پس از آن این کاروان معنوی در مقابل شهرداری شهرستان مراسم متمرکزی اعم از سخنرانی، برنامه های پیش بینی شده و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا را خواهند داشت.

,

سرهنگ زرگری در پایان از همه اقشار مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت نمود.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه