اخبار داغ

قابل توجه شهردار قدس؛

لزوم لایروبی برخی جوی ها و انهار سطح شهر قدس

لزوم لایروبی برخی جوی ها و انهار سطح شهر قدس
لایروبی برخی جویها و انهار سطح شهرقدس به جهت ایستایی بیش از حد آب و تبدیل شدن آن به جلبک توسط شهرداری نیاز است که جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  قدس خبر با گذر از برخی معابر شهرستان قدس و کمی تامل می‌توان مشاهده کرد که برخی جوی ها و انهار سطح شهرستان به جهت رسیدگی کم و گاها عدم لایروبی و وجود ابهای ساکن این جویهای محلی برای رشد جلبک شده است که این لازم است رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , قدس خبر,

بر اساس این گزارش جوی ها و انهار که نیاز است شهرداری برای انجام لایروبی انها اقدام کند در نقاط مختلف شهر وجود دارد اما به جهت اهمیت برخی مناطق لازم است که اقدامات مقتضی توسط شهرداری قدس صورت پذیرد تا بیش از این نا مطلوب بودن چهره این جوی ها و انهار موجبات ازار شهروندان و ارباب رجوع های ادارات سطح شهر فراهم نکند.

,

6

, 6, 6,

ابتدای بلوار مصلی روبروی اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس

, ابتدای بلوار مصلی روبروی اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس, ابتدای بلوار مصلی روبروی اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس,

همچنین این موضوع اگر به موقع و با سرعت بیشتری انجام نشود ممکن است موجب برخی مشکلات در خصوص محیط زیست و همچنین ایجاد بوی نامطبوع در فضای اطراف این جوی ها بشود که این مورد نیز باید مد نظر شهرداری و مجموعه خدمات شهری قرار بگیرد زیرا اسایش شهروندی یکی از حقوق شهروندان است.

,

گفتنی است در برخی مناطق شهر فاضلاب وارد شبکه جوی ها و انهار سطح شهر میشود که این موضوع نیز لازم است مد نظر قرار گرفته شود چرا که این مهم نیز باعث میشود سطح بهداشتی این جوی ها به مراتب پایین تر بیاید و چون تمام سطح شهر با جوی و انهار به هم متصل است امکان اینکه برخی مشکلات را در سطح شهر ایجاد کند بسیار است.

,

5

, 5, 5,

در ادامه این موضوع را نیز باید مد نظر قرار داد که آب های سطحی شهرستان اگر به طور مناسب به سمت محلی برای تصفیه هدایت نشوند و در این مسیر نیز با مشکلاتی روبرو شوند امکان این مورد نیز دور از ذهن نیست که این آبها به آبهای زیر سطحی نفوذ کرده و موجب ایجاد مشکلاتی کند که در برخی موارد امکان دارد که جبران ناپذیر باشد.

,

در پایان این را باید بیان کرد : شهرداری ها و سازمان های مربوطه برای انجام این مهم لازم است اهتمام ویژه ای داشته باشند تا در کنار ایجاد فضای مناسب و دلنشین در سطح شهر در بخش بهداشت و درمان نیز بتوانند قدمهایی بردارند چرا که زیبایی سطح شهر از لحاظ مبلمان شهری و خدمات مربوطه یکی از مهمترین حقوق هر شهروندی است.

,

2

, 2, 2,

 

,

3

, 3, 3,

روبروی شورای اسلامی شهر قدس

, روبروی شورای اسلامی شهر قدس, روبروی شورای اسلامی شهر قدس,

 

,

4

, 4, 4,

بلوار 45 متری انقلاب

, بلوار 45 متری انقلاب , بلوار 45 متری انقلاب ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه