اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی؛

مشکل انقلاب اسلامی ایران با سیاستمداران آمریکا اعتقادی است/بعضی ها از فاصله یک ساعته سخنرانی روسای جمهور ایران و امریکا در سازمان ملل هیجان زده شدند

مشکل انقلاب اسلامی ایران با سیاستمداران آمریکا اعتقادی است/بعضی ها از فاصله یک ساعته سخنرانی روسای جمهور ایران و امریکا در سازمان ملل هیجان زده شدند
تحلیلگر مسائل سیاسی مشکل اساسی ایران با سیاستمداران آمریکا را اعتقادی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه ها از جمله: سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با سیاستمداران آمریکا در تضاد است، اما مهمترین و اساسی ترین آن، مشکلات اعتقادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین محمدی در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در خصوص رابطه با آمریکا در گفتگو با تابان تربت، اظهار داشت: در اعتقاد راسخ آمریکائی ها، از مجلس سنا و کنگره گرفته تا دولتمردان این کشور، خوی استکباری، سلطه جویی، چپاول، تفرقه و اختلاف موج می زند و گاهاٌ هم به آن اذعان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, تابان تربت,

وی بیان کرد: با مروری کوتاه و دقیق به وقایع یک قرن گذشته تاریخ بشریت بخوبی در می یابیم که دولتهای گذشته و فعلی آمریکا با بمباران اتمی شهرهای ژاپن، کودتا، جنگ و خونریزی، ترور و فتنه سعی در نفوذ و سلطه بر کشورها داشته که بعضا به ظاهر موفقیت آمیز بوده است.

,

محمدی با یاد آوری بخشی از جنایات امریکا در دنیا اذعان داشت: وقایع قبل از انقلاب در ایران، حوادث گذشته و فعلی افغانستان، وضعیت کنونی عراق و سوریه و یمن و ... همه ریشه در افکار پلید و اهداف نامشروع سیاستمداران آمریکائی ها دارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در مقابل انقلاب اسلامی ایران با الگو برداری از قوانین اسلام ناب محمدی(ص) و نظامی برگرفته از حکومت دینی و مردم سالاری، راهبرد حمایت و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استبداد را در پیش گرفته است.

,

وی گفت: حال چگونه می توان حتی فکر رابطه با این کشور را در اذهان خود جای داد و با این اشراف اطلاعاتی، آیندگان درباره ما چه قضاوتی خواهند کرد؟

,

استاد علوم سیاسی دانشگاه تصریح کرد: برخی کشورهای اروپائی و ارتجاع عرب برای خوش خدمتی به اربابشان آمریکا با دلارهای نفتی و کمک های اطلاعاتی و تسلیحاتی و نظامی دامنه نفوذ این کشور را در منطقه خاورمیانه گسترش دادند.

,

وی ادامه داد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و خروج امریکائی ها از این کشور، فصلی جدید در تاریخ بشریت ورق خورد، بطوریکه امروز علاوه بر شکست های مفتضحانه سیاستهای آمریکا و همپیمانانش در منطقه خاورمیانه، دامنه نفوذ افکار و سیاستهای انقلاب اسلامی ایران منطقه و جهان اسلام را فرا گرفته است.

,

محمدی خط مقدم مبارزه انقلاب اسلامی ایران را در شامات و فلسطین دانست و افزود: تمام جنایات و توطئه ها درمنطقه خاورمیانه با مدیریت امریکا و دلارهای نفتی عربستان و قطر رهبری می شود تا بتوانند ضمن تامین امنیت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، اموال کشورهای اسلامی را به غارت ببرند.

,

استاد علوم سیاسی دانشگاه افزود: امروز هم برخی روشنفکران و غرب زده های داخلی از کوچکترین حرکتی ذوق زده می شوند، بطوریکه وقتی قصه سخنرانی روسای جمهورایران، آمریکا و فرانسه در سازمان ملل آن هم با فاصله یک ساعت از هم را می شنوند به قدری ذوق زده شدند که حتی از دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا سخن به میان می آورند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه