اخبار داغ

سیمئونه: با رضایت به اسپانیا برمی‌گردیم

سیمئونه: با رضایت به اسپانیا برمی‌گردیم
سرمربی آتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش در آخرین دیدار پیش‌فصل اعلام کرد با رضایت کامل به اسپانیا بازمی‌گردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آ اس، روخی‌بلانکو در دیداری دوستانه که مقابل تیم باشگاهی شانگهای چین انجام داد، موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. آنتونی گریزمان در دقیقه‌های 10 و 25 و فرناندو تورس در دقیقه 46 برای آتلتیکو گلزنی کردند تا تیمشان را به پیروزی برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دیگو سیمئونه در مورد این دیدار گفت: بر این باورم که تیمم از دیدار نخستین که مقابل نومانسیا انجام داد، پیشرفت بسیار زیادی کرده است. در طول دیدارهای پیش‌فصل از ترکیب‌های متفاوتی استفاده کردم. در این دیدار هم توانستیم در طول 90 دقیقه برتر از حریف باشیم. شاگردانم خیلی خوب در زمین مسابقه یکدیگر را پیدا می‌کردند و تا پایان این بازی، فرم اصلی‌شان را از دست ندادند. تور پیش‌فصل‌مان را در ژاپن و چین به پایان رساندیم و این کشورها را با رضایت ترک می‌کنیم چون نکته‌هایی که باید را از رویارویی با حریفان دریافت کردیم. فضای حاکم بر تیمم فوق‌العاده است. البته باید بتوانیم باز هم پیشرفت کنیم. حالا به مادرید برمی‌گردیم و می‌توانیم بازیکنان جوان را نیز در اختیار داشته باشیم. باز هم تمرین می‌کنیم و به تدریج با تمرین‌هایی که انجام می‌دهیم، ضعف‌های کوچک را نیز از بین برده و به عنوان یک تیم، برای شروع فصل آماده می‌شویم.

,

آنتونی گریزمان در این دیدار دو گل وارد دروازه حریف کرد. سیمئونه در این مورد هم گفت: گل‌هایی که او به ثمر رساند اهمیت بالایی داشتند. البته این گل‌ها، حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود. وقتی بازیکنی گل می‌زند، اعتماد به نفسش بالا می‌رود. گریزمان و فرناندو تورس فرصت‌های گلزنی زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند. گلزنی بازیکنان برای تمام تیم اتفاق بسیار خوبی است. برخی از بازیکنانم را در اختیار نداشتم اما حریف هم نشان داد این توانایی را دارد که بتواند توپ را خیلی خوب به گردش درآورد. در این دیدار باید حواسمان به ضدحمله‌های حریف نیز می‌بود. می‌دانستم که این تیم به خاطر سرمربی‌ای که دارد، روی ضدحمله‌ها می‌تواند خیلی خطرناک ظاهر شود. امیدوارم این تیم در لیگ‌ داخلی‌شان بسیار موفق باشد.

,

فرناندو تورس که در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی به شکل قرضی از باشگاه میلان به اتلتیکو مادرید پیوست، یک فصل دیگر نیز در ترکیب این تیم حاضر خواهد بود. او در این دیدار موفق به گلزنی شد. سیمئونه در مورد گلی که تورس زد، هم اظهار داشت: پیش از بازی می‌دانستم که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. البته کل تیم هم خیلی خوب بود. همه نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و تلاش‌هایی که در زمین مسابقه انجام دادند، نشان داد که تیم ما تا چه حد خوب است.

,

سرمربی باشگاه شانگهای چین به عهده اسون گوران اریکسون سوئدی بود. سیمئونه در دوران فوتبالش و در باشگاه لاتزیو ایتالیا زیر نظر اریکسون کار می‌کرد. پیش از این دیدار، سیمئونه اعلام کرده بود مدت زیادی است که اریکسون را ندیده است و به محض دیدن او، در آغوشش می‌گیرد. سیمئونه در مورد رویارویی با سرمربی پیشین خود نیز گفت: پیش از بازی با هم صحبت کردیم. برایم خیلی مهم بود کسی که نقش مهمی در در دوران فوتبالت داشته را یک بار دیگر ببینی. با او در لاتزیو کار کردم. او همیشه با من رفتار خوبی داشت. خیلی سخت است که با یک فوتبالیست همواره به بهترین شکل رفتار کنی.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه