اخبار داغ

تتلو بازیگر فیلم جدید کیمیایی می‌شود؟

تتلو بازیگر فیلم جدید کیمیایی می‌شود؟
امیرحسین مقصودلو پس از اجرای آهنگ «انرژی هسته‌ای» روی ناو جنگی ارتش و حضور در تمرینات فوتبال، اکنون رویای دیگری در سر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر تتلو به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام از تمایل خود برای بازیگری خبر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر چند این خواننده تاکنون موفق نشده برای کارهای خود در زمینه موسیقی مجوز بگیرد، اما اعتقاد دارد که در کار بازیگری با مشکل مجوز مواجه نخواهد شد.

,

او در این باره نوشت : «راستش از لحاظ مجوزى فکر نمی‌کنم مشکلى باشه چون آقاى نوش‌آبادى که با مصاحبه اخیرشون نشون دادن که مارو بخشیدن و بسیار به ما لطف داشتن و دکتر ارجمند و آقاى مُرادخانى هم که عشقن و همیشه مارو با آغوش باز پذیرفتن و تشویق و حمایت و شرمندمون کردن و منم که یه شاگردشونم و باعث افتخارمه در خدمتشون باشم !!»

,

تتلو در این پست اینستاگرامی عکسی از خودش را روی جلد یک مجله به اشتراک گذاشت و در قسمتی از توضیحات خودش درباره این عکس از تمایلش برای بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی نوشت : « راستش ما کارگردانهاى هنرمند و خفن زیادى داریم اما دوست داشتم اولین کارم با استاد "کیمیایى" یا استاد "اردشیر احمدى" باشه ولى ایشون ( آقاى کیمیایى) رو از نزدیک اصلا نمیشناسم و افتخار آشنایى باهاشون رو نداشتم تا حالا !!! اینه که اگه افتخار آشنایى و تمایل ایشون براى ساخت کار رو کسب کردم یا بودجه ى کافى و تمایل و ایده ى ساخت کار رو اردشیر داشت ، حتما در آینده فیلم یا حتى سریال هم بازى خواهم کرد.»

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه