اخبار داغ

بخشدار مرکزی انزلی خبر داد:

طرح سالم سازی روستاهای انزلی با کمک سمن ها هر هفته پاکسازی می گردد

طرح سالم سازی روستاهای انزلی با کمک سمن ها هر هفته پاکسازی می گردد
منوچهر عاشوری گفت: بر اساس تصمیامت اتخاذ شده مقرر گردید سواحل روستاهای بخش مرکزی انزلی به صورت هفتگی پاک سازی شوند تا بیش از پیش شاهد نظافت ساحل زیبای شهرمان باشیم.البته هرچند که پاکسازی سواحل به صورت مستمر انجام می شود ، اما در تلاش هستیم ،با همکار سازمانهای مردم نهاد یا سمن ها بتوانیم گام بزرگی در این زمینه برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری افق انزلی بخشدار مرکزی انزلی به منظور بررسی وضعیت نوار ساحلی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در ایام تابستان از جمله روستاهای بشمن ، سنگاچین ، کپورچال ، کوچک محله و کپورچال بازید نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری افق انزلی,

در این بازدید ناجیان غریق ،اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران حضور داشتند تا توجیهات لازم در خصوص جلوگیری از غرق شدگی و حفظ جان مسافران صورت پذیرد.

,

از از جمله نکات قابل توجه در نوار ساحلی بخش روستایی انزلی جهش چند پله ای در زمینه خدمات دهی به مسافران بوده است که برای نمونه می توان به طرح ساحلی روستای بشمن اشاره نمود که شورای اسلامی و دهیاری علاوه بر جدا نمودن طرح برادران و خواهران ، دوش آب برای استحمام ،سرویس بهداشتی ، آلاچیق ، سطل های زباله برای نظافت دریا و همچنین پارکینگ برای استفاده بهتر شهروندان و مسافران تعبیه نموده اند.

,

بخشدار مرکزی انزلی در همین خصوص گفت: هدف ما از بازدید نوار ساحلی رسیدگی به مشکلات ناجیان غریق بود که در آینده نزدیک سعی می کنیم با همکاری دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها مشکلات آنان را برطرف نماییم.

,

وی افزود: بر اساس تصمیامت اتخاذ شده مقرر گردید سواحل روستاهای بخش مرکزی انزلی به صورت هفتگی پاک سازی شوند تا بیش از پیش شاهد نظافت ساحل زیبای شهرمان باشیم.

,

وی تاکید کرد: هرچند که پاکسازی سواحل به صورت مستمر انجام می شود ، اما در تلاش هستیم ،با همکار سازمانهای مردم نهاد یا سمن ها بتوانیم گام بزرگی در این زمینه برداریم.

,

منوچهر عاشوری گفت: تمامی روستاهای بخش مرکزی انزلی قابلیت و استعداد راه اندازی طرح دریا را دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبار شاهد سالم سازی طرح دریای در این شهرستن باشیم.چرا که اینگونه طرحها باعث می شوند تعدا غریق کمتر شده و جان مردم کمتر در معرض خطر باشد.

,

وی با تشکر از ناجیان غریق گفت: این عزیزان با حضور در مناطق پر مخاطره و به خطر انداختن جان خود برای حفظ امنیت و نجات زندگی شهروندان و مسافران تلاش می نمایند.

,

وی در پایان از کمک و همکاری دهیاران ،شورای روستاها ،استانداری و فرمانداری که با تخصیص اعتبار موجب سالم سازی طرح دریای بشمن گردیدند تقدیر و تشکر نمود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه