اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو بادانا:

پرونده‌سازی و ضربه زدن به افراد ارزشی با عنوان "بازرسی و نظارت بر دانشگاه ها"مورد تایید نیست

پرونده‌سازی و ضربه زدن به افراد ارزشی با عنوان "بازرسی و نظارت بر دانشگاه ها"مورد تایید نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر واقعا هدف از بازرسی و نظارت رفع مشکلات در جهت اصلاح امور باشد، اشکال ندارد در غیر اینصورت مورد قبول هیچ کس نیست.
[

حجت الله درویش پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص بازرسی و نظارت اخیر هیئت وزارت علوم از دانشگاه های کشور اظهار داشت: اگر واقعا هدف از بازرسی و نظارت رفع مشکلات در جهت اصلاح امور باشد اشکال ندارد، در غیر اینصورت مورد قبول هیچ کس نیست.

,

وی افزود: اگر این اقدامات برای ضربه زدن به افراد کارآمد باشد هیچ منطقی آنرا نمی پذیرد ولی به هر حال امیدواریم نیت این باشد که مسئولان می خواهند با دانستن شرایط واقعی با برنامه ریزی کامل و جامع در زمینه اعتلای سطح آموزشی کشور تلاش کنند.

,

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این هیئت ها بخواهند افراد کارآمد و توانمند را در پست ها شناسایی کنند و افراد لایق را جایگزین اشخاص نالایق کنند مشکلی وجود نیست ولی اگر بخواهند با انجام این گونه اقدامات به مقاصد خاص سیاسی و جناحی دست پیدا کنند و با پرونده سازی برای افراد ارزشی آنان را از صحنه بیرون کنند این کار به هیچ وجه مورد تایید نیست.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن جمیع جوانب و با نگاهی خوش بینانه امیدواریم هدف این اقدامات کارآمد تر شدن مراکز آموزش عالی باشد.

,

اخیرا هیئتی از سوی وزارت علوم با حضور در دانشگاه‌های کشور به بهانه بازرسی به دنبال مچ‌گیری و پرونده سازی علیه روسای قبلی دانشگاه ها است تا از این طریق بتواند عزل و نصب های مورد نظرش را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه