اخبار داغ

امام جمعه زرین شهر:

شهدا به ندای یا حسین حضرت امام(ره) لبیک گفتند

شهدا به ندای یا حسین حضرت امام(ره) لبیک گفتند
امام جمعه زرین شهر در مراسم شبی با شهدای غواص گفت:شهدای ما بودند که ابهت غرب و شرق را درهم شکستند و آنها را مجبور به تسلیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از لنجانا، حجت الاسلام و المسلمین باقریان شب گذشته در بزرگداشت غواصان زنده رود در مصلای بزرگ زرین شهر با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا گفت: خیل عظیمی از شهدا زمانی که ندای یاحسین حضرت امام(ره) را شنیدند، همه تعلقات دنیایی را رها کرده و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا, لنجانا,

خطیب نماز جمعه زرین شهر پیام اصلی شهدا را صبر ومقاومت در مقابل سختی ها دانست و خاطر نشان کرد:شهدای ما همواره با صبر و استقامت بینی مستکبرین را به خاک مالیده اند و این درس بزرگ را نباید فراموش کرده تا بتوانیم زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

,

حجت الاسلام باقریان افزود:چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان حاضر،دشمنان ما هیچ گاه دشمنی و خوی درندگی خود را کنار نمیگذارند و همواره ایران را تهدیدی بزرگ برای منافع خود در منطقه و حتی در دنیا میدانند چرا که ایران دارای روحیه استکبار بوده و این به نفع مستکبرین نیست.

,

امام جمعه زرین شهر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درخصوص شهدا گفت:شهدا مظهر عزت ما هستند و حضور چنین عزیزانی سند افتخار ملت جمهوری اسلامی ایران و سند جنایت کشورهای غربی بخصوص آمریکا ست.

,

خطیب نماز جمعه زرین شهر حضور پرشور مردم را تحسین نموده و عنوان کرد:امروز شاهد حضور دل های مشتاقی بودیم که برای تجدید میثاق با شهدا در این مراسم حضوریافتند و اگر آن روزها نتوانستیم شهدا را تشییع کنیم الان با بازگشت یوسف های گمگشته انقلاب این افتخار نصیب مردم شهید پرور لنجان شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

, ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه