اخبار داغ

برآشفتگیهای مجازی و حقیقی از انعکاس خبر حاشیه های یک سفربه کرمان+سند

برآشفتگیهای مجازی و حقیقی از انعکاس خبر حاشیه های یک سفربه کرمان+سند
پی گیریهای خبری شبکه اطلاع رسانی دانا ازاعتراضات دانشجویان کرمانی به تعطیلی دانشگاه آزاد باعث شد، کلاس های درس این دانشگاه در زمان حضور هاشمی در این استان، همچنان برقرار بوده و محل برگزاری مراسم مربوط به سفر هاشمی به کرمان، به مکان دیگری انتقال یابد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا،در حالی که سایت دانا، بر اساس مدارک و شواهد موجود، به انعکاس کیفیت حضور هاشمی رفسنجانی در استان و دانشگاه آزاد کرمان پرداخته بود، اما برخی از سایت ها این اطلاع رسانی را برنتابیده و خبرسازی‌هایی را در باره این  موضوع  آغاز کردند. برخی روزنامه ها نیز به این قافله پرداخته و تیترهایی با مضامین "تخریب آیت الله" را برای صفحات اصلی خود انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ،در حالی که سایت دانا، بر اساس مدارک و شواهد موجود، به انعکاس کیفیت حضور هاشمی رفسنجانی در استان و دانشگاه آزاد کرمان پرداخته بود، اما برخی از سایت ها این اطلاع رسانی را برنتابیده و خبرسازی‌هایی را در باره این  موضوع  آغاز کردند. برخی روزنامه ها نیز به این قافله پرداخته و تیترهایی با مضامین "تخریب آیت الله" را برای صفحات اصلی خود انتخاب کردند.,

در واقع انتشار جزییات خبر حضور هاشمی رفسنجانی و تدابیر امنیتی تدارک دیده شده در این راستا، باعث بر آشفتگی بی دلیل برخی از سایت ها و روزنامه های همسو با برخی از جریانات سیاسی شد.

,

این در حالی است که همین اطلاع رسانی از تعطیلی دانشگاه و انعکاس اعتراضات دانشجویان، باعث تغییر مکان سخنرانی هاشمی شده و بر این اساس کلاس های دانشگاه در 28 و 29 آذر، برقرار خواهد بود.

,

 یکی از واکنش ها، به تعطیلی دانشگاه آزاد در روزهای پنج شنبه و جمعه مربوط بود که خبر مربوطه بر روی سایت دانا منتشر شد. این خبر از روی اطلاعات دقیق، گفت و گو با دانشجویان، اساتید و نیز از روی اطلاعات روی بردهای دانشگاه، تنظیم شده بود.

,

, ,

همچنین در این خبر توضیحات لازم دیگر نیز آمده بود مبنی بر این که  " به خودی خود دانشگاه آزاد کرمان پایان هفته ها تعطیل بوده است اما ساختمان این دانشگاه پنج شنبه ها و جمعه ها در اختیار واحد علوم و تحقیقات استان کرمان است."

,

درست بعد از انتشار این خبر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمان در چرخشی 180 درجه و در واکنش به انتشار اخبار امنیتی شدن فضای دانشگاه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی کلاس ها این هفته برگزار می شوند.

, .,

دانشگاه علوم و تحقیقات کرمان در سایت خود اعلام کرد که کلیه ی کلاس ها در روز 5 شنبه و جمعه برگزار می گردد. در واقع بعد از خبر دانا و اعتراضات دانشجویان و اساتید بوده است که دانشگاه آزاد کرمان مجبور شده است تا مراسم را در جای دیگری برگزار کرده و از تعطیلی کلاس ها منصرف شود.

,

, ,

 

,

بعد از انعکاس همین حاشیه های سفر هاشمی به کرمان، سایت های متعدد خبری، سایت دانا را مورد حملات غیر حرفه ای قرار داده، و به صورت زنجیره ای به تخریب این شبکه اطلاع رسانی پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه