اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد

20 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک استان زنجان اختصاص می‌یابد

20 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک استان زنجان اختصاص می‌یابد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به حمایت از صنایع کوچک استان زنجان گفت: برای حمایت از صنایع کوچک استان زنجان امسال 20 میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ناصر صیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به اینکه امسال 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع کوچک کشور در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای استان‌های کوچک سقف تسهیلات وجود ندارد و جذب تسهیلات در گرو فعالیت و تلاش هر استان خواهد بود لذا به منظور بهره‌مندی واحدهای صنعتی از این تسهیلات کمیته‌ای تحت عنوان کمیته تسهیلات در شرکت شهرکهای صنعتی استان تشکیل شد تا با شناسایی واحدهای حائز شرایط و ارائه راهنمایی‌های لازم به آنها در جذب هرچه بیشتر این تسهیلات تاثیرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

این مقام مسئول جذب بیش از 500 میلیارد ریال از تسهیلات ابلاغی را برای صنایع کوچک و متوسط استان هدف شرکت شهرکهای صنعتی استان عنوان و تصریح کرد: واحدهای صنعتی متقاضی تا 15 شهریور با مراجعه به واحد صنایع کوچک این شرکت نسبت به درخواست تسهیلات مورد نیاز خود اقدام کنند تا با برنامه‍‎ ریزی های دقیق بتوانیم نسبت به جذب تسهیلات پیش بینی شده موفق باشیم.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور افزایش درآمد شرکت و تامین اعتبار جهت به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی کمیته‌ای تحت عنوان کمیته درآمد با عضویت 5 نفر از مدیران و معاونین شرکت تشکیل شد.

,

وی افزود: این کمیته تلاش خواهد کرد تا با تشویق سرمایه گذاران برای خرید زمین در شهرکهای صنعتی زمینه را برای فروش زمین در شهرکها فراهم کنند.

,

صیدی ابراز کرد: همچنین الزام و تشویق واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها جهت اتصال به شبکه جمع‎آوری و تصفیه خانه فاضلاب و غیره نیز از دیگر وظایف این کمیته به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/ف

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه