اخبار داغ

جمله معلمی که صد دختر نوجوان را مورد فجیع ترین تجاوز جنسی قرار داد:

من "هیولا" نیستم +عکس متجاوز

من "هیولا" نیستم +عکس متجاوز
مردی که متهم است بیش از صد دختر نوجوان را مورد تجاوز جنسی قرار داده و سپس با افکاری مسموم از آنان به عنوان بردگان جنسی استفاده می‌کرده است، در دادگاه فریاد زد من هیولا نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، رابرت لوئیس معلم متجاوز 41 ساله با فریفتن دانش‌آموزان و دانشجویان با بهره از کتاب آنان را به برقراری رابطه نامشروع ملزم می‌نمود.  

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
وقاحت وی تا حدی بود که عمل بی‌شرمانه خود را "بقای نسل نوین بشریت" می‌نامید وی به مدت یک سال از دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان کالج در سان‌آنتونیو در ایالت تگزاس سوءاستفاده جنسی می‌نمود.  
 
وی برای تحقق اهداف خود که چیزی جز بهره‌کشی جنسی از دختران جوان بین 14 تا 23 سال نبود با برپایی یک گروه در اینترنت عضو‌گیری می‌نمود.  
 
وی با استفاده از جملات کتاب بسیاری از دختران جوان را تحت اختیار افکار مسموم خود می‌نمود و قربانیان خود را مورد تجاوز جنسی قرار می داد.  
 
وی در دادگاهی که روز گذشته تشکیل شد به حبس ابد و انتقال به زندان زندانیان خطرناک در ایالت تگزاس محکوم شد.  
 
وی تاکنون براساس شکایت‌های وارده حدود صد پرونده در مورد جرایم جنسی پس از فاش شدن هویت واقعی وی پیش روی میز قاضی قرار گرفت.  
 
هویت وی هنگامی فاش شد که ماه گذشته هنگامی که قصد فریفتن دو دختر نوجوان 14 و 15 ساله را داشت با رد پیشنهاد خود از سوی آنان مواجه گردید.  
 
تلاش و کوشش وی برای تحقق هدف شیطانی‌اش تا حدی بود که دو دختر جوان را به بهانه تدریس خصوصی فریب داده و با قرار گذاشتن زمانی برای تدریس در منزل خصوصی یکی از قربانیان خود را در چندقدمی خواسته‌اش می‌دید.  
 
شنیدن به موقع و اتفاقی به موقع رابرت هنگامی که از ترفند قدیمی خود (استفاده از کتاب) در دعوت آنان به برقراری رابطه نامشروع توسط پدر دختر 14 ساله او را ملزم به دخالت کرد و پس از درگیری لفظی از وی شکایت نمود.  
 
تحقیقات پلیس پس از تکمیل شدن این پرونده موجب فاش شدن چهره واقعی وی شد و ماه پیش دستگیر شد.  
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه