اخبار داغ

اصابت«اسکاد» یمن به نیروگاه برق «جازان»

اصابت«اسکاد» یمن به نیروگاه برق «جازان»
ارتش یمن اعلام کرد که یک فروند موشک «اسکاد» به سوی نیروگاه برق «جازان» در عربستان شلیک کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، سرتیپ «شرف غالب لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن از شلیک یک موشک بالستیک به سوی نیروگاه برق در «جازان» عربستان سعودی خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» اظهار داشت:ارتش یمن، صبح امروز یک فروند موشک بالستیک از نوع «اسکاد» به سوی نیروگاه برق در جازان شلیک و این موشک با دقتی بالا به هدف مورد نظر اصابت کرد.

ریاض ضمن اعتراف به شلیک این موشک از یمن به سوی جازان، مدعی شد که پدافند ارتش عربستان آن را پیش از اصابت به هدف، هدف قرار داده و مانع اصابت شده است.

اما سرتیپ لقمان در ادامه به ساکنان شهر «أبها» و ساکنان نزدیک فرودگاه و نیز کارمندان فرودگاه هشدار داد که از این مناطق و کلیه تاسیسات نظامی عربستان دور شوند زیرا این مناطق در آینده نزدیک هدف موشکهای یمنی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تداوم تجاوز عربستان به مردم بی‌گناه یمن و جنایات جنگی آن در کشور ما سکوت جامعه جهانی را به همراه داشته که این مسئله حود جرم بزرگی است به همین دلیل ارتش و کمیته‌های مردمی مجبور به نشان دادن واکنش شده‌اند اما این واکنش بر اساس اصولی اخلاقی صورت می‌گیرد و ما نمی‌خواهیم شهروندان بی‌گناه عربستانی را هدف قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه