اخبار داغ

130کشته و زخمی در درگیری القاعده و ارتش یمن

130کشته و زخمی در درگیری القاعده و ارتش یمن
درگیری‌های امروز عناصر القاعده با ارتش و مردم یمن، دست کم 50 کشته و 80 زخمی بر جای گذاشت و در عین حال عربستان مناطق مرزی صعده را موشک‌باران کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک مقام امنیتی یمن خبر داد: عناصر القاعده با کمک شبه نظامیان منصور هادی، رئیس جمهور فراری این کشور نیروهای ارتش و مردم در شهر عدن را هدف گرفتند که با کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن هشتاد نفر دیگر همراه شد.

,

این منبع امنیتی گفت: تروریست‌های القاعده در آغاز درگیری‌های خود اقدام به شلیک خمپاره کردند و با وجود تلاش‌ها برای دستیابی آتش‌بس بین طرف‌های سیاسی و نظامی در این شهر شبه نظامیان مزدور عربستان همچنان در حال جنگ هستند و افراد بی‌گناه را هدف گرفته‌اند.

,

وی تاکید کرد: از زمان خروج کمیته‌های انقلابی از استان عدن، عناصر القاعده بخش‌هایی از شهر عدن را تحت کنترل خود گرفته‌اند و بدین ترتیب دایره خشونت در استان عدن گسترده شده است.

,

از سوی دیگر درگیری بین تروریست‌ها و کمیته‎‌های انقلابی در سایر استان‌های یمن ادامه دارد، در استان تعز نیروهای کمیته‌ای انقلابی مزدوان دشمن سعودی را متحمل تلفات سنگین جانی و مالی کردند.

,

کشته شدن ده‌ها تروریست در تعز

, کشته شدن ده‌ها تروریست در تعز,

یک مقام محلی در استان تعز نیز به خبرنگار فارس خبر داد: درگیری‌ها در تعز با فرار جمعی شبه‌نظامیان تروریست همراه شد و پس از آن هواپیماهای سعودی مناطق مسکونی را به شدت بمباران کرده و ده‌ها تن از مردم شهر تعز را کشتند.

,

این منبع گفت: ارتش و کمیته‌های انقلابی تروریست‌ها را متحمل خسارت سنگینی کرده و ده‌ها تن از آنها را کشته یا زخمی کردند.

,

وی افزود: کمیته‎های انقلابی همچنین تجهیزات نظامی بزرگ عربستان را که برای تروریست‌ها و مزدوران منصور هادی ارسال شده بود، به غنیمت گرفتند.

,

حمله موشکی و خمپاره‌ای عربستان به مناطق مرزی صعده

, حمله موشکی و خمپاره‌ای عربستان به مناطق مرزی صعده,

در همین حال نیروهای ارتش عربستان روستاها و مناطق مرزی در استان صعده را با صدها فروند موشک و خمپاره بمباران کردند.

,

یک منبع محلی در صعده خبر داد: مناطق رازح، شدا، منبه و الظاهر امروز هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای عربستان قرار گرفت.

,

این منبع افزود: منطقه القمع و الفرع از توابع شهر کتاف در استان صعده نیز هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای عربستان قرار گرفت که با وارد آمدن خسارت سنگین  به دارایی‌های شهروندان و مزارع آنها همراه بود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه