اخبار داغ

طب سنتی موضوع امشب برنامه تلویزیونی «ثریا»

طب سنتی موضوع امشب برنامه تلویزیونی «ثریا»
برنامه تلویزیونی «ثریا» امشب با موضوع طب سنتی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در ایام ولادت امام هشتم و تلاقی این ایام با تولد شیخ الرییس ابوعلی سینا و روز پزشک و پیش رو داشتن روز داروسازی و بزرگ داشت زکریای رازی، برنامه ثریا امروز به موضوع طب سنتی و بررسی قدمت این طب در سیره اهل بیت و قدمای این سرزمین خواهد پرداخت. ثریا در این برنامه که با حضور دکتر حسن اکبری، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فوق تخصص پاتولوژی و کارشناس طب سنتی همراه خواهد بود، به بررسی ویژگی ها و مزیت های طب سنتی و طب اسلامی در مقایسه با طب کلاسیک و راهکارهای احیای طب سنتی و اسلامی به عنوان یکی از اولویت های نقشه جامع علمی کشور و به عنوان مکمل طب کلاسیک می پردازد. همچنین چرایی غفلت از بهره برداری، توسعه و ترویج طب سنتی در ایران در مقایسه با طب کلاسیک و میزان ترویج و گسترش طب سنتی و اسلامی در ایران در مقایسه با طب چینی، سوزنی و سایر طب های مشابه و تأثیر آموزه های طب سنتی و خصوصا طب اسلامی در پیشگیری از وقوع امراض و سلامت جسم و روح، زیر ذره بین خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این برنامه همچنین از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما عموم مردم تا چه میزان با ویژگی ها و مزیتهای «طب سنتی - اسلامی» در پیشگیری و درمان بیماری ها آشنا می باشد؟   1- کم     2- تا حدودی     3- زیاد

,

که بینندگان می توان از هم اکنون با پیامک عدد گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظرسنجی شرکت کنند. برنامه ثریا با شعار "دیدبانی برای پیشرفت ایران" چهارشنبه ها ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه یک می رود. با ذخیره سازی شماره همراه 09300001435 می توان از طریق شبکه های اجتماعی با این برنامه در ارتباط بود. همچنین با عضویت در بات تلگرامی برنامه ثریا با شناسه @sorayatv_bot یا دنبال کردن صفحه رسمی برنامه ثریا در اینستاگرام با شناسه sorayatv می توان از آخرین اخبار مربوط به ثریا و تولیدات آن با خبر شد.

,

برنامه ثریا به تهیه کنندگی و اجرای محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امروز بعد از اخبار ساعت 19 از این شبکه پخش می شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه