اخبار داغ

با صدور پیام مشترک

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از مردم برای استقبال از رئیس جمهور قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از مردم برای استقبال از رئیس جمهور قدردانی کردند
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع، در این پیام آمده است: در آستانه ولادت با سعادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا(ع) و در دومین روز از هفته دولت و سومین روز از هفته بزرگداشت همدان، مردم این استان در مراسم استقبال از رییس جمهوری و شماری از وزرا ثابت کردند که همواره و در همه زمینه ها از خادمان خود پشتیبانی کرده و قدرشناس تلاش های مجدانه و مدبرانه دولتمران بوده و خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این پیام می افزاید: سفر پر خیر و برکت رییس جمهوری و کاروان همراه به استان همدان علاوه بر دستاوردهای مادی غنچه های امید و نشاط را در دل این مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شکوفا کرد.

,

در ادامه این پیام امام جمعه و استاندار همدان از حضور پرشور و حماسی مردم غیور، متدین و فرهیخته که از سراسر استان با شوقی وصف ناپذیر و در صفوف متراکم از نماینده عالی نظام رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید استقبال کردند قدردانی کرده و عزت و اقتدار میهن اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان را از درگاه خدا مسالت داشتند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در این پیام می افزایند: خداوند را شاکریم که در کشوری سرافراز و در میان امتی سلحشور و قدر شناس زندگی می کنیم ملتی که در حمایت از آرمان های امام راحل (ره) رهبر معظم انقلاب و مسوولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

,

استان همدان روز سه شنبه سوم شهریور ماه میزبان رییس جمهوری و هیات دولت بود.

,

پایان پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه