اخبار داغ

مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز و کالا؛

قاچاق کالا و ارز یک معضل چند وجهی است

قاچاق کالا و ارز یک معضل چند وجهی است
مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز و کالا گفت: قاچاق کالا و ارز یک معضل چند وجهی است و تنها فعالیت در یک بعد کارآمد نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالمجید نگارش نژاد در گفتگو با پرستوها  در خصوص  کالاهای قاچاق اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا همان‌طور که مقام معظم رهبری عنوان نموده‌اند نیازمند یک عزم ملی این و تنها با فعالیت یکه دسته و گروه خاص محقق نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها  , پرستوها , پرستوها, در خصوص  کالاهای قاچاق اظها,

مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز و کالا تصریح کرد: نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا مهم است و با آگاه‌سازی مردم می‌توانیم زمینه پرهیز از مصرف کالای خارجی پرهیز شود زیرا اگر تقاضا نباشد عرضه نیز وجود نخواهد داشت.

,

وی افزود: درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا باید سیاست‌های سخت‌گیرانه را ادامه دهیم و از سوی دیگر فرهنگ‌سازی بیشتری را برای مردم انجام دهیم.

,

نگارش نژاد ادامه داد: سیاست‌های پولی و مالی همچون تعرفه و افزایش ریسک قاچاق هرکدام نقش خود را دارد ولی این‌طور نیست که تنها یک بعد بازدارنده باشد زیرا قاچاق چندوجهی است.

,

وی بیان داشت: اکنون در بدنه دولت کمیسیون‌های مختلف با همراهی وزرا تشکیل‌شده که برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی مؤثری در حال انجام است.

,

مدیرکل فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز و کالا در انتها گفت: در شرایط کنونی قاچاق کالا نیز بخشی از یک جنگ اقتصادی است که کشورهایی با ورود کالای ارزان قصد تضعیف نظام ما رادارند و ملاک آن‌ها کمتر بعد اقتصادی است.

,

انتهای پیام/ج

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه