اخبار داغ

برخی مسئولان تنها روحیه ژست‌ گرفتن دارند

برخی مسئولان تنها روحیه ژست‌ گرفتن دارند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بعضی‌ها فقط روحیه خوب نشستن روی صندلی‌ها و ژست‌ گرفتن را دارند در حالی‌که شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوهای ما دارای روحیه خدمتگذاری و ساده زیستی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت و ولادت امام رضا (ع) بیان کرد: یکی از کارهایی که ائمه (ع) انجام دادند تعیین شاخص‌ها و ملاک‌ها برای مسئولیت‌ها بود که این نشان از نگاه بلند ائمه (ع) در ارشاد و اداره جامعه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میرعمادی اظهار داشت: خدا متعال را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستیم و دولتمردان ما کسانی هستند که خود را مقید به دین، شریعت و آرمان‌های شهیدان و امام می‌دانند و علت آن این است که در سایه انقلاب اسلامی در مسئولیت‌ها قرار گرفتند که از تعهد و تخصص نیز برخوردارهستند.

,

وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌های شاخص مسئولان ما بودند که به الگویی برای تمامی مسئولان تبدیل شده‌اند و در واقع شهادت آنها باعث صلابت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

,

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در درجه اول در زمینه دین‌داری شاخص بودند که بر همین اساس دولت خود را دولت مکتبی نامیدند و اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این شهیدان بود.

,

امام جمعه خرم‌آباد داشتن روحیه خدمتگزاری را از ویژگی‌های خوب شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: متأسفانه می‌بینیم که بعضی‌ها فقط روحیه خوب نشستن روی صندلی‌ها و ژست‌گرفتن را دارند در حالیکه شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوهای ما دارای روحیه خدمتگذاری و ساده زیستی بودند.

,

وی به مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید نمود و تصریح کرد: علت تداوم انقلاب اسلامی ایران نیز همین است و اینکه مقام معظم رهبری بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید نموده و حدود 4 هزار کلمه در این باره بیان می‌کنند نشان از اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب، نوع نگرش دولت‌ها به مسئولیت‌ها عوض شده است و امروز کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نیز به‌خاطر همین عملکرد دولت‌ها است.

,

میرعمادی گفت: در قضیه هسته‌ای کار عظیمی صورت گرفت و ما نباید عقاید و واقعیت‌ها را نادیده بگیریم و در واقع تا اینجای مسئله هسته‌ای ثابت شده جمهوری اسلامی ایران صادق و قدرتمند است و مشکلاتش را خودش حل می‌کند.

,

وی افزود: علت عصبانیت کشورهای منطقه از جمله عربستان این است که می‌بینند ایران بدون تکیه به هیچ قدرتی در برابر 6 قدرت جهان ایستادگی کرده و پیروز می‌شود.

,

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب امروز شاهد ثبات سیاسی و آرامش در کشور هستیم عنوان کرد: باید مراقب باشیم انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثبات سیاسی کشور را بر هم نزند و در واقع انتخابات باید ثبات سیاسی  رامحکم‌تر کند.

,

میرعمادی اضافه کرد: ما باید در کنار همدیگر باشیم و همدلی و همزبانی باید وجود داشته باشد چرا که تفرقه و اختلاف هیچ ثمره‌ای ندارد.

,

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم استاندار لرستان می‌خواهد کار مفیدی انجام دهد هرکسی بنا به توان خود در استان باید به او کمک کند و نباید به دنبال تخریب عملکردها باشیم.

,

وی اظهارداشت: جهت‌گیری که استاندار لرستان در پیش گرفته جهت‌گیری صحیحی است و راه برون‌رفت از بیکاری و مشکلات استان تکیه بر بخش خصوصی است و در واقع اقتصاد مقاومتی در استان ما استفاده از ظرفیت‌های داخلی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که همه باید در این راستا همدل و همزبان باشیم.

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه