اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خبر داد

دستگیری جاعل اسناد دولتی در قزوین

دستگیری جاعل اسناد دولتی در قزوین
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین، از دستگیری جاعل اسناد دولتی در استان خبر داد و گفت: جعل سند و استفاده از سند مجعول دو جرم جداگانه محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حیدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، از دستگیری جاعل اسناد دولتی در استان قزوین خبر داد و گفت: فردی با در دست داشتن دستور قضائی به پلیس امنیت عمومی قزوین مراجعه و خواستار آزادی خودرو توقیفی خود از پارکینگ شد که ماموران هوشیار با دقت عمل به دستور قضائی مشکوک و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، نامه جعلی بوده و متهم قصد داشته با جعل دستور قضائی خودروی خود را که به دلیل حمل تجهیزات دریافت ماهواره به نفع دولت ضبط شده را آزاد کند.

,

این مسئول اعلام کرد: در این اقدام ماموران ۵ نفر جاعل که در جعل اسناد فعالیت می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

,

محمدی خاطرنشان کرد: جعل سند و استفاده از سند مجعول دو جرم جداگانه محسوب می‌شوند، بنابراین اگر فردی سندی را جعل کرده و از آن استفاده کند، مرتکب دو جرم شده که به موجب قانون برای هرکدام آن‌ها مجازات مستقلی تعیین شده است.

,

وی با اشاره به کشف تعدادی اسناد جعلی و مهر دادگستری، اضافه کرد: متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه