اخبار داغ

خطیب جمعه مه ولات؛

افزایش فقر و بیکاری و بالا رفتن سن ازدواج جوانان ناشی از خلاهای اقتصادی است/اقتصاد مقاومتی تنها راه حل است

افزایش فقر و بیکاری و بالا رفتن سن ازدواج جوانان ناشی از خلاهای اقتصادی است/اقتصاد مقاومتی تنها راه حل است
خطیب جمعه مه ولات گفت: کاهش درآمد مردم و فقر، افزایش بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج جوانان و کاهش صمیمیت بین خانواده ها و همه این مسائل ناشی از خلاهای اقتصادی است و تنها راه شکوفایی و رونق اقتصادی در کشور تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سیمای مه ولات، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی میری در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان مه ولات اظهار کرد: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی در سال 1360 به دست منافقین است و به همین مناسبت هفته اول شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سیمای مه ولات، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی میری در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان مه ولات اظهار کرد: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی در سال 1360 به دست منافقین است و به همین مناسبت هفته اول شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است., سیمای مه ولات,

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر جان خویش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب اسلامی فدا کردند، افزود: کم نیستند خانواده هایی که چندین شهید در راه انقلاب داده اند، بنابراین دولتمردان هرچه به این مردم خدمت کنند کم است.
امام جمعه مه ولات با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت، خاطرنشان کرد: گشایش اقتصادی، ایجاد غنی در کشور، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و نیز ارتقای فرهنگی فکری و عمل دینی مردم از خواسته های مقام معظم رهبری است که دولت باید اهتمام ویژه ای در این مسائل داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین میری اضافه کرد: کاهش درآمد مردم و فقر، افزایش بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج جوانان و کاهش صمیمیت بین خانواده ها همه این مسائل ناشی از خلاهای اقتصادی است و تنها راه شکوفایی و رونق اقتصادی در کشور تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد: این کشورهای اروپایی و مسئولان آنها که بعد از توافق هسته ای به کشور ما حمله ور شده اند، برای رضای خدا و کمک به ما نیامده اند بلکه اهداف شومی در سردارند و طبق تاکید مقام معظم رهبری باید هوشیار باشیم.
انتهای پیام/ج

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه