اخبار داغ

کارناوال تبلیغاتی اصلاح طلبان در سفر روحانی به همدان؛

استقبال از رئیس جمهور یا تبلیغات زودهنگام انتخاباتی؟

استقبال از رئیس جمهور یا تبلیغات زودهنگام انتخاباتی؟
هفته گذشته بیست و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها در همدان رقم خورد، اما این سفر با اتفاقات جالب و قابل توجهی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حامیان حسن روحانی در انتخابات 92 که این بار مسئولیت ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید را بر عهده داشتند با استفاده از امکانات دولتی و صرف بیت المال، کارناوال تبلیغاتی بزرگی را به راه انداخته و برای به کرسی نشاندن اهداف اهداف جناحی و حزبی خود از کیسه خلیفه سنگ تمام گذاشتند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همزمان با سفر رئیس جمهور به همدان، صدها دستگاه اتوبوس و مینی بوس از شهرها و روستاهای استان، راهی ورزشگاه شهدای قدس همدان شد تا در مراسم دیدار با رئیس جمهور شرکت کنند.

,

به دنبال این اقدام هماهنگ شده که از طرف ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید صورت گرفت؛ پایانه اتوبوس رانی همدان تعطیل شده و سفرها به مدت یک شبانه روز لغو شد.

,

 

,

, ,

, ,

صدها اتوبوس و مینی بوس به شهرستان های ملایر، نهاوند، فامنین، بهار، کبودراهنگ، رزن، تویسرکان، اسدآباد و کبودراهنگ و روستاها اعزام شد تا از هر شهر، مردم را برای استقبال به همدان انتقال دهند.

,

بنابر اطلاعات به دست آمده درشهرستان نهاوند 160 دستگاه، اسدآباد 103، ملایر100، کبودراهنگ 100، تویسرکان 100، بهار50 و رزن 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس پیش بینی شده بود تا مردم را به مرکز استان انتقال دهند به طوری که بنابر آمار به دست آمده، تنها در سه خیابان شهید احمدی‌روشن، شهید فهمیده و شکریه 315 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس پارک شده بود که البته گفته می‌شد از استان های همجوار نیز هستند.

,

حتی تعدادی از ایلات و عشایر که ظاهرا از صحنه کرمانشاه به همدان آورده شده بودند؛ ساعتی پیش از حضور رئیس جمهور در اطراف ورزشگاه، مراسم رقص و پایکوبی راه انداخته تا بدین وسیله جمعیت را به دور خود جمع سازند.

,

, ,

یک گروه هنری از همدان نیز که عموما در مناسبت ها برای کودکان برنامه اجرا می کند با همین هدف در اطراف ورزشگاه به اجرای برنامه شاد پرداخته بود.

,

تبلیغات اصلاح طلبان به همین جا ختم نشد و در آستانه سفر رئیس دولت یازدهم، چادرهای هلال احمر به رنگ بنفش درآمده و تصاویر متعدد حسن روحانی بر روی آن ها نصب شد؛ به طوری که تداعی کننده ستادهای انتخاباتی بوده و کمتر کسی تصور می کرد که این چادرها برای خدمت رسانی به مردم برپا شده اند.

,

نیروهای هلال احمر ملبس به لباس این مجموعه در روز دیدار عمومی نیز دست از تلاش برنداشته و حتی در آخرین لحظات، اقدام به توزیع پوسترها و تصاویر رئیس جمهور کرده و از وظایف اصلی خود غافل شده بودند.

,

بهروز کارخانه ای که علاوه بر مدیریت هلال احمر استان، مسئولیت ستاد مردمی استقبال را بر عهده داشت؛ نه تنها از طرف هلال احمر که در سطح استان نیز اقدام به نصب بنرهای متعددی با عنوان "ستاد مردمی" کرد که دست آخر معلوم شد این کار براساس دستور استانداری صورت گرفته است.

,

حتی تابلوی سر در هلال احمر استان نیز در آستانه ورود رئیس جمهور مزین به تصویر وی شد!

,

 

,

, ,

این اتفاقات تنها بخش کوچکی از کارناوال تبلیغاتی اصلاح طلبان بود که با سوء استفاده از نام مردم و صرف بیت المال صورت گرفت و مسئولان ارشد استان نیز به جای مجازات خاطیان در برابر آن سکوت کردند.

,

با کمال تأسف و درحالیکه انتظار می رفت؛ مسئولان سیاسی استان برای جلب رضایت مردم و گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی استان پیش از سفر رئیس جمهور و به محض شروع اعتراض ها، دستور جمع آوری بنرهای متعدد را بدهند؛ هیچ اقدامی صورت نگرفته و اختیار تام به گروه سیاسی خاص برای تبلیغات داده شد.

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه