اخبار داغ

یادداشت/

تدبیری که امیدی به آن نیست !

تدبیری که امیدی به آن نیست !
دولتی که با شعار تدبیرو امید آمده به تدبیرش امیدی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از منشور خواف ،هفته ای که به نام هفته دولت نامگذاری شده است معمولا رسم است عملکرد خود را دولتیان در این هفته به خوردگاه مردم عرضه میدارند اما آنچه که در این فصل در شهر کوچک خواف می بینیم .شدت گرفتن اجرای پروژهای بزرگ جابجایی مسئولین و عناصر ولایی و زحمت کش است که این لرزه ها به دبیران و معلمین و معاونین پرورشی نیز رسیده و آنها نیز بی بهره نبودندو گویا این حکایت همچنیان باقی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منشور خواف,

آیا بهتر نیست دولتی که در راس آن دکتر روحانی که سابقه خدمت در مسئولیت ها و سنگرهای مختلف را دارد و با شعار تدبیر و اعتدال آمد فارغ از هرگونه حب و بغض جناحی ، همت خودرا در این فصل داغ و سوزان درو! داس را کنار بگذارند خدمتگذار واقعی خارج از هرگونه شعارباشند؟

,

آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین دلسوز در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در کنار تبریک و پخش نقل و شیرینی و مصادره مجالس به نفع دولت فرصت خدمتگذاری را غنیمت بشمارند و توان وانرژی زیادی خود را صرف ایجاد شغل و کاهش تورم ،دست گیری از محرومین ،حضور در بین مردم کلید زدن پروژهای فرهنگی ، اقتصادی و علمی و… نمایند تا این شائبه در اذهان شکل نگیرد : دولتی که با شعار تدبیرو امید آمده به تدبیرش امیدی نیست ؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه