اخبار داغ

گلایه جدی وزیر بهداشت از حاشیه‌سازی‌ها

گلایه جدی وزیر بهداشت از حاشیه‌سازی‌ها
وزیر بهداشت با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و طرح تحول سلامت، گفت: در همه طرح‌های بزرگ و ملی کشور حاشیه‌سازی‌هایی وجود داشته است که حتی برنامه هسته‌ای نیز از این موضوع مستثنی نیست و این حاشیه‌سازی‌ها تنها برای این است که کارنامه دولت ناموفق نشان داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع جامعه پزشکی و داروسازی استان اصفهان در مراسمی به مناسبت روز پزشک و داروساز، اظهار کرد: در جریان مذاکرات هسته‌ای، دکتر ظریف و دکتر روحانی انصافاً خیلی اذیت شدند و گاهی اوقات چندین شب متوالی خواب به چشمشان نمی‌آمد. تعابیری را که مقام معظم رهبری در مورد دکتر ظریف به کار بردند، من تاکنون نه در دوره امام (ره) و در دوره ایشان نشنیده بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: اگر رهبری و حمایت جانانه ایشان از تیم مذاکره‌کننده نبود، من نگران سرنوشت مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده بودم؛ تیم مذاکره‌کننده‌ای که همه وجودشان خدمت به کشور و دفاع از کشور و انقلاب بوده است.

,

وزیر بهداشت ادامه داد: به دلیل اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب هستند، از دستاوردهای تیم مذاکره‌کننده دفاع کردند. دیدار رهبری با دولت به دلیل وجود صفا و صمیمیت بین مقام معظم رهبری و دولت را می‌توان به عنوان یک روز تاریخی در بین همه دولت‌های پس از انقلاب اسلامی دانست.

,

وی به طرح تحول سلامت و فعالیت‌های بسیار دولت با کمک جامعه پزشکی و حمایت مجلس شورای اسلامی به این طرح اشاره کرد و گفت: اطمینان می‌دهم که طرح تحول سلامت با رفع اشکالاتی که ممکن است داشته باشد با قدرت در طول این دولت ادامه پیدا خواهد کرد.

,

قاضی‌زاده هاشمی در همین راستا تاکید کرد: صحبت‌هایی که ناشی از کم‌اطلاعی، بی‌اطلاعی و آلوده به غرض‌ورزی است، ما را از مسیرمان دور نخواهد کرد.

,

وزیر بهداشت با بیان اینکه "عقب‌ماندگی‌های زیادی پیرامون طرح تحول سلامت وجود دارد"، اضافه کرد: در آینده به تدریج این مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها برطرف خواهد شد.

,

هاشمی ادامه داد: در همه طرح‌های بزرگ و ملی کشور حاشیه‌سازی‌هایی وجود داشته است که حتی برنامه هسته‌ای نیز از این موضوع مستثنی نیست و این حاشیه‌سازی‌ها تنها برای این است که کارنامه دولت ناموفق نشان داده شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز هیچ راهی برای عظمت ایران و اسلام غیر از اعتدال وجود ندارد؛ اعتدالی که عین انسانیت است و عین شیوه‌ای است که پیامبر و ائمه اطهار دنبال می‌کردند.

,

وزیر بهداشت تصریح کرد: تندروی از هر گروه و صنفی محکوم است و کار همراه با تدبیر باعث پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: کارنامه دو سال دولت از نظر مردم راضی‌کننده بوده است؛ البته سختی‌ها و بدشانسی‌هایی نیز گریبان دولت را گرفت، به عنوان نمونه قیمت نفت بیش از 50 درصد کاهش یافت اما با این حال، فعالیت‌های عظیمی در موضوعات مختلف در دولت تدبیر و امید انجام گرفت.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه