اخبار داغ

به مناسبت هفته دولت ؛

افتتاح همزمان 36 پروژه در گرمسار با حضور استاندار

افتتاح همزمان 36 پروژه در گرمسار با حضور استاندار
استاندار سمنان به همراه نماینده مردم شهر ستان های گرمسار و ارادان در مجلس شورای اسلامی – فرماندار ودیگر مسئولین اجرایی شهر ستان به مناسبت هفته دولت در سفر به این شهر ستان 36 پروژه را مورد بهره برداری قرار دادند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از گرمسار آنلاین   محمد وکیلی استاندار سمنان در سفر به گرمسار ابتدا با حضور بر سر مزار شهدای گرمسار با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند و سپس از  پروژه  آب سرانی و لوله گذاری از تصفیه خانه گرمسار به  شهر  ایوان کی در شهرک صنعتی گرمسار بازدید کرد . پروژه  خط انتقال آب از  تصفیه خانه گرمسار به ایوان کی  با هدف  تامین  آب  پایدار  شهر  ایوانکی  به میزان 3میلیلون متر مکعب  در مدت 10 سال می باشد که شامل 32 کیلومتر  و با اعتبار 250میلیارد ریال می باشد  که درای پیشرفت فیزیکی 32 درصدی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسار آنلاین ,

استاندار گرمسار سپس از ساختمان اداری شهرداری گرمسار  که دارای پیشرفت فیزیکی حدود 15 درصدی می باشد بازدید کرد  و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد .

,

 محمد وکیلی در ادامه  پروژه ساختمان آتش نشانی گرمسار را مورد بهره برداری قرار داد ساختمان  آتش نشانی گرمسار دارای  دارای 1هزار و 113مترمربع مساحت   و 638 متر مربع زیر بنا  وبا اعتبار 12میلیارد ریالی برای  تامین امنیت داخلی شهر گرمسار با تجهیزات کامل  هزار می باشد  . استاندار سمنان  سپس  از جانباز 70درصدی  ناصر جورابلو  که در  عملیات کربلای 4 و 5 در سال های 64 و 65  به   مقام جانبازی   نائل شد دیدار  کرد و سپس با خانواده شهید نادعلی ترامشلو که در عملیات والفجر  در منطقه شلمچه در سال 66 به شهادت رسید عیادت کرد .

,

 محمد وکیلی سپس در جلسه شورای اداری گرمسار که باهدف افتتاح همزمان بیش از 36 پروزه در این شهر ستان شرکت کرد .

,

 در این جلسه داریوش طاهری فرماندار از افتتاح  بیش از 33 پروژه در هفته دولت با اعتبار 35میلیارد تومانی در بخش های مختلف  بهسازی و جدول گذاری  روستایی ، آبر سانی کشاورزی، کانال های کشاورزی  و بخش ورزش جوانان  خبر داد  و گفت  : در سال جاری اعتبار  شهر ستان  گرمسار حدود 160میلیارد ریال  می باشد   که بیشتر پروژه در بخش راه و اب می باشد .

,

 در ادامه این جلسه غلام رضا کاتب  تفکر  شهیدان رجایی و باهنر الگویی  مقدس و  ویژه برای تمام مدیران دانست و افزود : مدیریت شهید رجایی و باهنر مدیریت  عقلانی و  هوشمندانه بود که  پیشرفت و توسعه شکور را به همراه داشت .

,

 نماینده مردم شهر ستان های گرمسار و ارادان در ادامه  به اجرای  پروژه خط انتقال  آب منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اشاره کرد وگفت : مسئولین در اجرای این پروژه که بیش از 600میلیارد ریال  اعتبار برای ساتان و شهر ستان به همراه خواهد داشت  اهتمام بیشتری داشته باشند .

,

غلام رضا کاتب در ادامه   خبر  اجرای  پروژه  گاز رسانی به شهر جدید ایوان کی خبر داد  و افزود : پروژه شهر جدید ایوان کی چند روز آینده به بهره برداری می رسد .

,

 در ادامه این جلسه محمد و کیلی  استاندار سمنان به  لزوم مدیرت بهره وری درمیان مسئولین  استان با توجه به مشکلات اقتصادی دولت   در این برهه  از  زمان اشاره و خاطر نشان کرد : بیش از  280میلیاردتومان در بخش آب  در  سال جاری در شهر ستان گرمسار قرار داد بسته شده است .

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه