اخبار داغ

نیمار: می‌خواهم تاریخ‌سازی کنم

نیمار: می‌خواهم تاریخ‌سازی کنم
مهاجم بارسلونا اعلام کرد دوست دارد در این تیم تاریخ‌سازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناو به نقل از آس، کاتالان‌ها امشب (شنبه) و از ساعت 23 در نوکمپ میزبان مالاگا هستند. این تیم در هفته نخست موفق شده بود با برتری خفیف یک بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس، فصل را با پیروزی آغاز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیمار هم پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی که او را از دیدار نخست تیمش در لیگا و همچنین سوپرکاپ اسپانیا دور نگه داشته بود، بار دیگر می‌تواند در ترکیب آبی اناری‌ها به میدان برود.

,

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل در مورد بازگشت به ترکیب بارسلونا گفت: خیلی خوشحالم چون می‌توانم تاریخ‌سازی کنم. می‌خواهم با داشتن دوران فوتبالی مملو از موفقیت، نه تنها از نظر شخصی بلکه از نظر تیمی هم لحظه‌های زیبایی را رقم بزنم.

,

نیمار در ادامه گفت: انسان خوشحالی هستم و همواره تلاش می‌کنم در خدمت خانواده‌، دوستان و مردمی که دوستم دارند باشم. نمی‌خواهم از من فقط به عنوان یک بازیکن فوتبال یاد شود. دوست دارم همواره مرا در خارج از زمین فوتبال نیز به یاد بیاورند. بیرون از مستطیل سبز، به خانواده‌، دوستان و پسرم علاقمند هستم. اینکه بتوانم همواره در کنار آنها قرار داشته باشم، برایم اهمیت بالایی دارد.

,

نیمار همواره از خانواده‌اش به نیکی یاد کرده و آنها را مشوق خود خوانده است. او در این مورد هم اظهار کرد: آنها را به خاطر تمام چیزهایی که به من آموختند، مورد احترام قرار می‌دهم و ستایش می‌کنم. هنوز هم در حال آموختن چیزهای زیادی از آنها هستم.

,

مهاجم بارسلونا در مورد اینکه از چه چیزهایی می‌ترسد نیز گفت: همواره تلاش می‌کنم از چیزی نترسم. همیشه دوست دارم نترس باشم. می‌خواهم داخل و خارج از زمین، خوشحال باشم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه