اخبار داغ

همزمان با هفته دولت ؛

کارگاه فرش بافی در سیاهکل افتتاح شد+گزارش تصویری

کارگاه فرش بافی در سیاهکل افتتاح شد+گزارش تصویری
یک کارگاه فرش بافی درسیاهکل با حضور حیدری فرماندار، تعدادی از مسئولین شهرستان سیاهکل و زیرک معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ درسیاهکل به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، به مناسبت هفته دولت؛ یک کارگاه فرش بافیدرسیاهکل با حضور حیدری فرماندار، تعدادی از مسئولین شهرستان سیاهکل و زیرک معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ درسیاهکل به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل, ، به مناسبت هفته دولت؛ یک کارگاه فرش بافی, درسیاهکل,  با حضور حیدری فرماندار، تعدادی از مسئولین شهرستان سیاهکل و زیرک معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ , درسیاهکل,  به بهره برداری رسید.,

dar_siahkal (3)

, dar_siahkal (3), dar_siahkal (3),

محمدرضا قلی پور مبرهن رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان سیاهکل در این مراسم اظهار داشت: این کارگاه توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و با زیر بنای ۵۴ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

,

dar_siahkal (2)

, dar_siahkal (2), dar_siahkal (2),

وی از زحمتهای بی دریغ فرماندار و کار گروه اشتغال شهرستان در حمایت از این بخش تشکر کرد و گفت: با شروع به کار این کارگاه فرش بافی برای ۱۰ نفر اشتغالزایی شده است و سالیانه حداقل ۴۸ متر مربع فرش بافته می شود.

,

dar_siahkal (4)

, dar_siahkal (4), dar_siahkal (4),

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت سیاهکل افزود: با اقدامات انجام شده ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی دولت به استان گیلان اختصاص خواهد یافت و تمام تلاش ما این است که بتوانیم برند فرش سیاهکل را با کمک اتحادیه، فارغ التحصیلان، هنرمندان و قالی بافان زحمتکش و در کنار حمایت‌های صورت گرفته، از غربت خارج و به شکوفایی برسانیم.

,

farshbafi (1)

, farshbafi (1), farshbafi (1),

وی همچنین از سرمایه گذاری این تولیدکننده فرش برای راه اندازی کارگاه دیگری به مساحت ۳۲۰ مترمربع در شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود : این کارگاه نیز با سرمایه گذاری شخصی سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی در حال تجهیز است و در صورت اخذ تسهیلات بانکی برای اتمام مراحل تجهیز، با ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

farshbafi (3)

, farshbafi (3), farshbafi (3),

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت سیاهکل تعداد کارگاه های قالی بافی متمرکز و غیر متمرکز در شهرستان سیاهکل را چهار کارگاه عنوان و خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای ۳۶۵ بافنده فرش دستباف است که ۲۶۹ نفر از آنها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

,

قلی پور، از همه علاقه مندان در این عرصه خواست از فضای ایجاد شده ‌‌نهایت بهره را ببرند.

,

گزارش تصویری

, گزارش تصویری, گزارش تصویری,

dar_siahkal (1)

, dar_siahkal (1), dar_siahkal (1),

dar_siahkal (5)farshbafi (6)farshbafi (5)farshbafi (4)

, dar_siahkal (5), dar_siahkal (5), farshbafi (6), farshbafi (6), farshbafi (5), farshbafi (5), farshbafi (4), farshbafi (4),

farshbafi (2)farshbafi (5)dar_siahkal (6)dar_siahkal (7)dar_siahkal (8)dar_siahkal (9)انتهای پیام/ج

, farshbafi (2), farshbafi (2), farshbafi (5), farshbafi (5), dar_siahkal (6), dar_siahkal (6), dar_siahkal (7), dar_siahkal (7), dar_siahkal (8), dar_siahkal (8), dar_siahkal (9), dar_siahkal (9)]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه