اخبار داغ

یادداشت/

مرگ خاموش حجاب با شمشیر مافیای ترویج پوشش غیراسلامی

مرگ خاموش حجاب با شمشیر مافیای ترویج پوشش غیراسلامی
این روزها در بازار کشور در پشت ویترین مغازهای پوشاک فروشی لباسهایی مشاهده می کنیم که بوی از حجاب نبرده اند و مرگ خاموش حجاب را در جامعه ما رقم زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از پیارم حاجی آباد، لباس علاوه بر جنبه پوششی، کارکردهای متعدد اجتماعی و فرهنگی دارد، این در حالی است که برخی دانسته یا ندانسته از آشفته بازار لباس برای خود قبایی دوخته و علاوه بر کسب سود مالی، باعث اشاعه مدهایی می شوند که هیچگونه سنخیتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد,

 

,

و کسانی که طبق مد روز حرکت نمی کنند، برای خرید لباسی که باب میل آنها باشد، دچار مشکل شده و بعضا مجبور می شوند از بین لباس های موجود به اجبار یکی را برگزینند برخی نیز قید خرید لباس آماده را زده و با خرید پارچه و معطلی زیاد، تهیه لباس طبق سلیقه خود را به دست خیاط می سپارند.

,

 

,


ساده انگاری است که فکر کنیم رواج روز افزون این مانتوهای نامتناسب با فرهنگ دینی جامعه، به صورت اتفاقی انجام می شود و در پس آن، برنامه ای منسجم، مغز متفکر و هماهنگ کننده ای وجود ندارد.

,
,

 

,


شکی نیست که شبکه های ماهواره ای با سریال های غیر اخلاقی مافیای ترویج پوشش های غیردینی در جامعه فعال هستند و این مافیا اجازه نمی‌دهد که پوشش اسلامی در جامعه گسترش پیدا کند.

,
,

 

,


این مافیای ترویج پوشش غیراسلامی با حمایت دشمنان این ملت در تلاش هستند که مدل های غیردینی از پوشش را رواج دهد و برای این کار از هر راهی مثل ارزان فروختن محصولات استفاده می کند.

,
,

 

,

 

,

رواج مدل های غربی، فروش مانتوهای بدون دکمه و شلوارهای کوتاه، فروش سهل و آسان انواع ساپورت و عرضه مانتوهای کوتاه، تنگ و با آستین کوتاه، تنها بخشی از پوشش های غیراسلامی و منافی فرهنگ حجاب است که این روزها به طور گسترده در بازار پوشاک کشور عرضه می شود.

,

 

,


نیاز نیست که حتما کارشناس مسائل فرهنگی یا اجتماعی باشید تا رواج گسترده لباس های خلاف شئون اسلامی را در جامعه تائید کنید، بلکه کافی است سری به فروشگاه های لباس در مناطق مختلف شه ها بخصوص در کلانشهرها- بزنید و از نزدیک شاهد خود باختگی فرهنگی و فروش مانتوهایی باشید که هیچ سنخیتی با فلسفه حجاب اسلامی ندارد.

,
,

 

,


طراحی اغلب این لباس ها از سوی طراحان زیر زمینی انجام می شود که با تقلید از ژورنال های خارجی مانتو و برنامه های ماهواره ای، مدل هایی را طرح می کنند که با پوشش اسلامی مورد تائید مردم، فاصله معناداری دارد.

,
,

 

,

 

,

ما باید از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم که تولیدش با پوشش اسلامی هماهنگی دارد،

,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه