اخبار داغ

به همراه گزارش تصویری؛

افتتاح واحدتولید کننده محصولات گرانول چوب پلاستیک در صومعه سرا

افتتاح واحدتولید کننده محصولات گرانول چوب پلاستیک در صومعه سرا
افتتاح فاز اول واحد تولیدی پتروآراد تیلار ، تولید کننده محصولات گرانول چوب پلاستیک با سرمایه گذاری ۱۱۸ میلیارد ریال، ظرفیت تولید۴ هزار و ۲۰۰ تن گرانول چوب پلاستیک در سال که در حال حاضر احداث این شرکت باعث ایجاد شغل برای ۱۵ نفر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واران نیوز: افتتاح فاز اول واحد تولیدی پتروآراد تیلار ، تولید کننده محصولات گرانول چوب پلاستیک با سرمایه گذاری ۱۱۸ میلیارد ریال، ظرفیت تولید۴ هزار و ۲۰۰ تن گرانول چوب پلاستیک در سال که در حال حاضر احداث این شرکت باعث ایجاد شغل برای ۱۵  نفر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

زیربنا این واحد تولیدی ۲۱۰۰متر و در  شهر صنعتی صومعه سرا  شروع به فعالیت نموده.

,

علی منتظری رئیس صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  نیاز کنونی کشور به محصولات چوبی و سلولزی یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب  است که بیش از یک میلیون مترمکعب از این میزان از طریق واردات تأمین می شود. منتظری افزود: در حال حاضر ۶۰۰ هزار متر مکعب فرآورده های وابسته به صنایع سلولزی در کشور تولید می شود.

,

رئیس صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روند افزایشی احداث صنایع سلولزی در گیلان از صدور مجوز برای احداث ۱۰ واحد صنایع سلولزی در استان خبر داد و افزود: با راه اندازی این واحدها مجموع تولید صنایع سلولزی استان طی سال های آینده به ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب خواهد رسید.

,

منتظری با تأکید بر اینکه تاکنون دو واحد از این واحدها به بهره برداری رسیده است.تصریح کرد: با راه اندازی واحدهای جدید طی امسال و سال آتی در استان، می توانیم نیاز کشور را به محصولات صنایع سلولزی برطرف کنیم و به قطب تولید صنایع سلولزی در کشور تبدیل شویم.

,

وی با بیان این که برای تولید این حجم فرآورده های سلولزی نیاز به تامین مواد اولیه است از همکاری مشاورین زبده و انجمن صنایع سلولزی کشور با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در توسعه زراعت چوب در استان خبر داد و افزود: مطالعات اولیه این طرح آغاز شده که طبق آن نیازمند زراعت چوب در هفت هزار هکتار عرصه جدید در استان هستیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه