اخبار داغ

یک رفتار شناس مطرح کرد:

تأثیر مستقیم تصاویر نوشت‌افزارها در شکل‌گیری هویت فرهنگی و دینی دانش‌آموزان

تأثیر مستقیم تصاویر نوشت‌افزارها در شکل‌گیری هویت فرهنگی و دینی دانش‌آموزان
یک رفتار شناس با بیان اینکه نوشت افزار تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد، گفت: نهادهای فرهنگی باید از تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید ابهری، کارشناس مسائل اجتماعی و رفتارشناس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اینترنتی بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: نوشت افزار یکی از از اصلی ترین ابزار هویت بخشی به دانش آموزان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,

وی افزود: با توجه اینکه وسایل کار و فعالیت دانش آموزان نوشت افزار در دوران های مختلف می باشد اکثریت اوقات فرزندان ما با این گونه وسایل در دوران تحصیل سپری می شود؛ از نگاه رفتارشناسی می توان گفت، این اقلام تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد.

ابهری بیان داشت: تا کنون 80 درصد از لوازم التحریر لوکس در کشور ما از طریق وارد کردن از خارج به دست دانش آموزان می رسید، با توجه به رهنمودهای رهبری در موضوع مهندسی فرهنگی و سیاست گذاری برای مقابله با جنگ نرم، در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید و عرضه این اقلام با کیفیت مناسب و مورد پسند دانش آموزان کرده اند.

این رفتارشناس با اشاره به اینکه با توجه به تنوع جغرافیایی فرهنگی کشور ما، نوشت افزار باید دارای کیفیت مناسب ، ظاهری چشم نواز و جذاب و رنگ آمیزی متنوع باشد، تضریح کرد: متأسفانه بسیاری از کیف ها و دفاتر تصاویر هنرپیشه های کارتنی غرب بودند اما اخیراً در هجم محدودی نوشت افزار با تصاویر شخصیت های دینی،ملی و فرهنگی کشورمان تولید و عرضه شده است که فعلا محدود است اما باید در هجم وسیع و قیمت مناسب عرضه گردد.

ابهری ادامه داد: تصاویری نظیر شخصیت های افسانه ای ایران و یا سرداران بزرگ دفاع مقدس یا دانشمندان ایرانی باید زینت بخش نوشت افزار گردد و پیشنهاد می شود در حد چند خط نام و مشخصات و شرح حالی از این ستارگان فرهنگی عرضه گردد تا فرزندان ما با هویت آنها نیز آشنا گردند.

این رفتار شناس گفت: در حال حاضر بسیاری از کیف، کوله پشتی و لوازم التحریر از کشورهای دیگر وارد می شوند که نه کیفیت مناسب دارند و نه با هویت فرهنگی ما ارتباط و شباهتی ندارند.

ابهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد از لوازم التحریر موجود در بازار از تولیدات فرهنگی داخل می باشد که باید نهادهای فرهنگی از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.

انتهای پیام/خ

,

وی افزود: با توجه اینکه وسایل کار و فعالیت دانش آموزان نوشت افزار در دوران های مختلف می باشد اکثریت اوقات فرزندان ما با این گونه وسایل در دوران تحصیل سپری می شود؛ از نگاه رفتارشناسی می توان گفت، این اقلام تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد.

ابهری بیان داشت: تا کنون 80 درصد از لوازم التحریر لوکس در کشور ما از طریق وارد کردن از خارج به دست دانش آموزان می رسید، با توجه به رهنمودهای رهبری در موضوع مهندسی فرهنگی و سیاست گذاری برای مقابله با جنگ نرم، در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید و عرضه این اقلام با کیفیت مناسب و مورد پسند دانش آموزان کرده اند.

این رفتارشناس با اشاره به اینکه با توجه به تنوع جغرافیایی فرهنگی کشور ما، نوشت افزار باید دارای کیفیت مناسب ، ظاهری چشم نواز و جذاب و رنگ آمیزی متنوع باشد، تضریح کرد: متأسفانه بسیاری از کیف ها و دفاتر تصاویر هنرپیشه های کارتنی غرب بودند اما اخیراً در هجم محدودی نوشت افزار با تصاویر شخصیت های دینی،ملی و فرهنگی کشورمان تولید و عرضه شده است که فعلا محدود است اما باید در هجم وسیع و قیمت مناسب عرضه گردد.

ابهری ادامه داد: تصاویری نظیر شخصیت های افسانه ای ایران و یا سرداران بزرگ دفاع مقدس یا دانشمندان ایرانی باید زینت بخش نوشت افزار گردد و پیشنهاد می شود در حد چند خط نام و مشخصات و شرح حالی از این ستارگان فرهنگی عرضه گردد تا فرزندان ما با هویت آنها نیز آشنا گردند.

این رفتار شناس گفت: در حال حاضر بسیاری از کیف، کوله پشتی و لوازم التحریر از کشورهای دیگر وارد می شوند که نه کیفیت مناسب دارند و نه با هویت فرهنگی ما ارتباط و شباهتی ندارند.

ابهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد از لوازم التحریر موجود در بازار از تولیدات فرهنگی داخل می باشد که باید نهادهای فرهنگی از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.

انتهای پیام/خ

,

وی افزود: با توجه اینکه وسایل کار و فعالیت دانش آموزان نوشت افزار در دوران های مختلف می باشد اکثریت اوقات فرزندان ما با این گونه وسایل در دوران تحصیل سپری می شود؛ از نگاه رفتارشناسی می توان گفت، این اقلام تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد.

ابهری بیان داشت: تا کنون 80 درصد از لوازم التحریر لوکس در کشور ما از طریق وارد کردن از خارج به دست دانش آموزان می رسید، با توجه به رهنمودهای رهبری در موضوع مهندسی فرهنگی و سیاست گذاری برای مقابله با جنگ نرم، در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید و عرضه این اقلام با کیفیت مناسب و مورد پسند دانش آموزان کرده اند.

این رفتارشناس با اشاره به اینکه با توجه به تنوع جغرافیایی فرهنگی کشور ما، نوشت افزار باید دارای کیفیت مناسب ، ظاهری چشم نواز و جذاب و رنگ آمیزی متنوع باشد، تضریح کرد: متأسفانه بسیاری از کیف ها و دفاتر تصاویر هنرپیشه های کارتنی غرب بودند اما اخیراً در هجم محدودی نوشت افزار با تصاویر شخصیت های دینی،ملی و فرهنگی کشورمان تولید و عرضه شده است که فعلا محدود است اما باید در هجم وسیع و قیمت مناسب عرضه گردد.

ابهری ادامه داد: تصاویری نظیر شخصیت های افسانه ای ایران و یا سرداران بزرگ دفاع مقدس یا دانشمندان ایرانی باید زینت بخش نوشت افزار گردد و پیشنهاد می شود در حد چند خط نام و مشخصات و شرح حالی از این ستارگان فرهنگی عرضه گردد تا فرزندان ما با هویت آنها نیز آشنا گردند.

این رفتار شناس گفت: در حال حاضر بسیاری از کیف، کوله پشتی و لوازم التحریر از کشورهای دیگر وارد می شوند که نه کیفیت مناسب دارند و نه با هویت فرهنگی ما ارتباط و شباهتی ندارند.

ابهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد از لوازم التحریر موجود در بازار از تولیدات فرهنگی داخل می باشد که باید نهادهای فرهنگی از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.

انتهای پیام/خ

,

وی افزود: با توجه اینکه وسایل کار و فعالیت دانش آموزان نوشت افزار در دوران های مختلف می باشد اکثریت اوقات فرزندان ما با این گونه وسایل در دوران تحصیل سپری می شود؛ از نگاه رفتارشناسی می توان گفت، این اقلام تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد.

ابهری بیان داشت: تا کنون 80 درصد از لوازم التحریر لوکس در کشور ما از طریق وارد کردن از خارج به دست دانش آموزان می رسید، با توجه به رهنمودهای رهبری در موضوع مهندسی فرهنگی و سیاست گذاری برای مقابله با جنگ نرم، در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید و عرضه این اقلام با کیفیت مناسب و مورد پسند دانش آموزان کرده اند.

این رفتارشناس با اشاره به اینکه با توجه به تنوع جغرافیایی فرهنگی کشور ما، نوشت افزار باید دارای کیفیت مناسب ، ظاهری چشم نواز و جذاب و رنگ آمیزی متنوع باشد، تضریح کرد: متأسفانه بسیاری از کیف ها و دفاتر تصاویر هنرپیشه های کارتنی غرب بودند اما اخیراً در هجم محدودی نوشت افزار با تصاویر شخصیت های دینی،ملی و فرهنگی کشورمان تولید و عرضه شده است که فعلا محدود است اما باید در هجم وسیع و قیمت مناسب عرضه گردد.

ابهری ادامه داد: تصاویری نظیر شخصیت های افسانه ای ایران و یا سرداران بزرگ دفاع مقدس یا دانشمندان ایرانی باید زینت بخش نوشت افزار گردد و پیشنهاد می شود در حد چند خط نام و مشخصات و شرح حالی از این ستارگان فرهنگی عرضه گردد تا فرزندان ما با هویت آنها نیز آشنا گردند.

این رفتار شناس گفت: در حال حاضر بسیاری از کیف، کوله پشتی و لوازم التحریر از کشورهای دیگر وارد می شوند که نه کیفیت مناسب دارند و نه با هویت فرهنگی ما ارتباط و شباهتی ندارند.

ابهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد از لوازم التحریر موجود در بازار از تولیدات فرهنگی داخل می باشد که باید نهادهای فرهنگی از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.

انتهای پیام/خ

,

وی افزود: با توجه اینکه وسایل کار و فعالیت دانش آموزان نوشت افزار در دوران های مختلف می باشد اکثریت اوقات فرزندان ما با این گونه وسایل در دوران تحصیل سپری می شود؛ از نگاه رفتارشناسی می توان گفت، این اقلام تأثیر مستقیم در شکل دهی به هویت فرهنگی و دینی فرزندان ما دارد.

,

ابهری بیان داشت: تا کنون 80 درصد از لوازم التحریر لوکس در کشور ما از طریق وارد کردن از خارج به دست دانش آموزان می رسید، با توجه به رهنمودهای رهبری در موضوع مهندسی فرهنگی و سیاست گذاری برای مقابله با جنگ نرم، در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید و عرضه این اقلام با کیفیت مناسب و مورد پسند دانش آموزان کرده اند.

,

این رفتارشناس با اشاره به اینکه با توجه به تنوع جغرافیایی فرهنگی کشور ما، نوشت افزار باید دارای کیفیت مناسب ، ظاهری چشم نواز و جذاب و رنگ آمیزی متنوع باشد، تضریح کرد: متأسفانه بسیاری از کیف ها و دفاتر تصاویر هنرپیشه های کارتنی غرب بودند اما اخیراً در هجم محدودی نوشت افزار با تصاویر شخصیت های دینی،ملی و فرهنگی کشورمان تولید و عرضه شده است که فعلا محدود است اما باید در هجم وسیع و قیمت مناسب عرضه گردد.

,

ابهری ادامه داد: تصاویری نظیر شخصیت های افسانه ای ایران و یا سرداران بزرگ دفاع مقدس یا دانشمندان ایرانی باید زینت بخش نوشت افزار گردد و پیشنهاد می شود در حد چند خط نام و مشخصات و شرح حالی از این ستارگان فرهنگی عرضه گردد تا فرزندان ما با هویت آنها نیز آشنا گردند.

,

این رفتار شناس گفت: در حال حاضر بسیاری از کیف، کوله پشتی و لوازم التحریر از کشورهای دیگر وارد می شوند که نه کیفیت مناسب دارند و نه با هویت فرهنگی ما ارتباط و شباهتی ندارند.

,

ابهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد از لوازم التحریر موجود در بازار از تولیدات فرهنگی داخل می باشد که باید نهادهای فرهنگی از تولیدکنندگان داخلی در این زمینه حمایت عملی کنند تا زیربنای فکری فرزندان ما به طور اساسی برای آینده نظام و کشور پی ریزی شود.

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه