اخبار داغ

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان :

بسیج در عملیاتی کردن بیانات رهبری همواره پیشتاز و نقش آفرین بوده است

بسیج در عملیاتی کردن بیانات رهبری همواره پیشتاز و نقش آفرین بوده است
بسیج درعملیاتی نمودن بیانات و دیدگاههای مقام معظم رهبری همواره پیشتاز و نقش آفرین بوده است و امروز اگر دولتمردان نظام بیش از پیش از بسیجیان حمایت نمایند.خواهند دید که چگونه در بحث اقتصاد مقاومتی دست به کارهای بزرگ خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مریم نژاد مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان در گفتگو با "زنان کویر"  در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نسخه نجات بخش اقتصادی اشاره داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ", زنان کویر",  ,

وی افزود :در دیدار اخیر ایشان با هیئت دولت نیز با تاکید بر حمایت دولت از بحث اقتصاد مقاومتی خواستند که مثل همیشه بسیجیان در بحث اقتصاد مقاومتی بیشتر وارد صحنه شوند.

,

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان  خاطر نشان کرد:بسیج درعملیاتی نمودن بیانات و دیدگاههای مقام معظم رهبری همواره پیشتاز و نقش آفرین بوده است و امروز اگر دولتمردان نظام بیش از پیش از بسیجیان حمایت نمایند ، خواهند دید که چگونه در بحث اقتصاد مقاومتی دست به کارهای بزرگ خواهند زد.

,

نژاد تشریح کرد:مقام معظم رهبری در سال  1389 اقتصاد مقاومتی را معنا و مفهومی از کارآفرینی معرفی نمودند و اظهار داشتند که به دو دلیل باید به سمت اقتصاد مقاومتی رفت یکی به دلیل فشار اقتصادی دشمن ودوم برای ایجاد آمادگی برای جهش از فشارها.

,

 وی تاکید کرد:در اقتصاد مقاومتی که مثابه ی یک فرهنگ است دولتمردان و  آحاد مردم  همه مسئولند و دولت به حمایت از تولیدات داخلی پرداخته و از طرفی وابستگی اقتصادی مملکت به نفت را کاهش دهد

,

نژاد افزود: باید از ورود اجناس و کالاها و تجهیزات بی رویه ای که گاها مشابه داخلی دارند و هیچ ضرورتی برای ورودشان نیست جلوگیری شود و از طرف دیگر باید به مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد تا به شکل صحیح منابع مالی را مدیریت نمایند.

,

وی تشریح کرد: آحاد مردم نیز با تقویت انگیزه کار و تولید دربین خودشان با استفاده از مصرف کالاهای داخلی،استفاده از ظرفیت های خدادادی درسرزمین پهناورمان ایران و با اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف به شکل معقول به این اقتصاد کمک  می نمایند.

,

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان نیز درحمایت از بسیجیان درامر راه اندازی صنایع تبدیلی و زود بازده اشاره کرد:،راه اندازی کارگاههای تولیدی و تقویت مشاغل خانگی خصوصا برای خواهران تهسیلاتی را در نظر گرفته که می تواند باعث درآمد زایی،اشتغال و مقابله با فشار اقتصادی دشمن باشد.

,

نژاد در پایان تاکید کرد:امید است که همچون گذشته مردم با عزم ملی درجهت نمادینه نمودن اقتصاد مقاومتی همدوش دولت گام بردارند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه