اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

پرونده انگلیسی در تاریخ ایران بسیار سیاه است / انگلیس و دیگر کشور های غربی به دنبال نفوذ در ایران هستند

پرونده انگلیسی در تاریخ ایران بسیار سیاه است / انگلیس و دیگر کشور های غربی به دنبال نفوذ در ایران هستند
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده انگلیسی در تاریخ ایران بسیار سیاه است و دست آنها آلوده به همه نوع شیطانی ها است، گفت: ما هرگز نباید این شیطانها را فراموش کنیم و فریب بخوریم آنها قطعا به دنبال نفوذ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محسن علیمردانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه انگلیس پلید تر و منفور تر از آمریکاست، اظهارکرد: نباید اجازه داد تا انگلیس ، آمریکا و کشور های هم پیمان با این کشورها با استفاده از توافقات هسته ای در ایران معبری درست کرده تا به ایران دسترسی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی افزود: عبارت روباه پیر استعاره ای است که مردم ایران سالهاست در توصیف انگلیس و اقداماتش بکار بسته اند.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گشوده شدن سفارت بریتانیا موجب نگرانی مردم و مسئولان شده است، خاطرنشان کرد: طرف مقابل شیاد ، غیرقابل اعتماد ، بی عدالت و منفعت طلب است و مسئولان نباید اجازه دهند تا از این موقعیت سو استفاده کنند.

,

علیمردانی با بیان اینکه مجلس کمیسیون ویژه برجام را تشکیل داداست،اظهار کرد: شورای عالی امنیت ملی با دقت بیشتر و ظریف تر بیشترین زمان را در مورد برجام سپری کرده است و برجام را به مجلس ارجاء خواهند داد.

,

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال حق و حقوق مردم ملت ایران است، تصریح کرد: در حد و اندازه و مقدورات در بحث هسته ای از حق و حقوق ملت ایران دفاع کرده اند.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسجام، انسجان،وحدت و اتحاد مسئولان نظام اسلامی در همه ی مسائل کشوری ورود داشته باشند و جناح بندی در این حرکات نباشد، افزود: نقاط ضعف ها با وحدت و هم دلی از بین خواهد رفت و نظام جمهوری اسلامی با قدرت هرچه بیشتر از منافع خود دفاع می کند.

,

علیمردانی با اشاره به اینکه همه نگرانیها و دغدغه های دولت این است که حق و حقوق ملت ایران از بین نرود، تصریح کرد: با اتحاد و انسجام ملی و با دفاع از افرادی که به فکر حق و حقوق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند می توان در مقابل همه دشمنی ها ایستادگی کرد.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با آسیب شناسی های انجام داده مسائل کشور را حل می کنند، افزود: یک سری مسائل را مسئولان باید به صورت شفاف و رسا در اختیار مردم قرار دهند، از جناح بندی دور بوده و وحدت و هم دلی داشته باشند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه