اخبار داغ

استاندار کردستان؛

خیانت به یک رأی خیانت به تمامی مردم ایران است/ کردستان سابقه خوب و بدون تشنجی در امر انتخابات دارد

خیانت به یک رأی خیانت به تمامی مردم ایران است/ کردستان سابقه خوب و بدون تشنجی در امر انتخابات دارد
استاندار کردستان با ذکر این نکته که آنچه برای ما مهم است رعایت قانون و محافظت از رای مردم است، گفت: رأی یک نفر رأی همه ملت ایران است و اگر کسی نسبت به رأی یک فرد خیانت کند در واقع به رأی همه مردم ایران خیانت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کُردتودی، «عبدالمحمد زاهدی» استاندار کردستان شامگاه سه شنبه (10شهریورماه) در ششمین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سنندج برگزار شد با اشاره به تحرکات انتخاباتی در استان کردستان، اظهار کرد: به‌عنوان یکی از مسئولین اجرایی انتخابات از ایجاد فضای انتخاباتی در کشور و استان استقبال می‌کنم زیرا این بیانگر پویایی و نشاط سیاسی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: نمی‌شود همه فعالیت‌های انتخاباتی را به 15 روز آخر موکول کرد، زیرا اصولاً ممکن نیست و مردم به لحاظ روانی باید آمادگی لازم را داشته باشند.

,

استاندار کردستان با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است رعایت قانون و محافظت از رای مردم است، ادامه داد: رأی یک نفر رأی همه ملت ایران است و اگر کسی نسبت به رأی یک فرد خیانت کند در واقع به رأی همه مردم ایران خیانت کرده است.

,

زاهدی با تاکید بر لزوم رعایت قواعد و قوانین بازی توسط سیاسیون در فضای انتخاباتی، گفت: خوشبختانه استان کردستان یک سابقه خوب و بدون تشنج در امر انتخابات دارد.

,

وی یکبار دیگر ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از ریاست جمهوری به مصوبات مهم سفر کاروان تدبیر و امید در کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: این سفر تحرک تعیین کننده‌ای در توسعه کردستان ایجاد خواد کرد.

,

 

,

زاهدی در پایان با اشاره به اینکه ریاست جمهوری در ایام تبلیغات انتخاباتی در قالب بیانیه اقوام وعده‌هایی را به ملت شریف کردستان و همه اقوام ایرانی و طرفداران مذاهب ایرانی داده است، یادآور شد: خوشبختانه مفاد این بیانیه یکی پس از دیگری در حال اجرایی شدن است و امروز علاوه بر تصویب تدریس زبان و ادبیات کردی در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی استفاده از نخبگان اقوام نیز در دولت تدبیر و امید در پست ها و مدیریت های کلان عملی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه