اخبار داغ

روزشمار برای عذرخواهی نعمت زاده از مردم؛

چرا عذرخواهی فرهنگی غریب برای مسئولان است؟

چرا عذرخواهی فرهنگی غریب برای مسئولان است؟
مردمی که بارها اعلام شده است که صاحبان اصلی این مملکت هستند و مسئولینی که خود را در بیان خادمان این ملت و مردم می دانند،پس شاید زیاد سخت نباشد که یک عذر خواهی ساده از این مردم صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در روزهای گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در اظهارنظری قابل تامل و عجیب، جمله‌ای را بیان کرد که اعتراضات زیادی را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا نعمت‌زاده در خصوص «کمپین خرید خودروی صفر ممنوع» گفت: «این یک خیانت است که کمپینی برعلیه تولید داخلی راه بیاندازیم، چراکه این موضوع یک بی‌انصافی برعلیه خودروسازان داخلی بوده و به مفهوم آن است که کمپینی علیه تولید ملی راه‌اندازی شود.»

,

وی در عین حال راه‌اندازی این کمپین را یک فعل حرام و مغایر با مصالح ملی دانست و عنوان کرد: «راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی یک عمل ضدانقلاب است، بنابراین راه‌اندازی کمپین بر علیه تولیدملی، اقتصاد ملی و اشتغال جوانان معنا ندارد.»

,

به اعتقاد نعمت‌زاده، «اگر خودروسازان امروز قیمت را ثابت نگه داشته‌اند، در عمل به مفهوم کاهش قیمت خودرو است.»

,

بلافاصله بعد از انتشار اخبار مربوط به صحبت های بی سابقه آقای وزیر در رسانه ها،موجی از اعتراضات مردمی در بخش کامنت ها و شبکه های اجتماعی به وجود آمد که در برخی از رسانه ها این نظرات به بیش از چند صد مورد هم میرسید.

,

موج این اعتراضات به پیدایش کمپین جدیدی تحت عنوان "کمپین ملی عذرخواهی نعمت زاده از مردم" پیوست که این بار علاوه بر مردم رسانه ها نیز این مطالبه را با جدیت پیگیری می کنند.

,

در همین راستا سایت خبری تابناک با انتشار مطلبی به شرح زیر به حمایت از این کمپین پیوست و خواستار عذر خواهی رسمی وزیر از مردم ایران شد.

, تابناک,

در جایی که این حرکت ملی، بازتاب خواسته ها و مطالبات مردمی ایران از صنعت خودروسازی و مدیران آن است که طی سالهای متمادی به درستی پاسخ گویی نشده است، و در کنار آن مجموع عوامل اساسی دیگر از جمله دست خالی قانونی برای برخورد با زیاده طلبی های خودروسازان و حمایت های بی دریغ دولتی با تسهیلات میلیاردی از این صنعت، منجر به شکل گیری حرکتی مردمی در راستای رسیدن به خواسته های بر حق مصرف کنندگان ایرانی بوده است، اکنون نعمت زاده از جایگاه وزارت در نظام جمهوری اسلامی ایران، عملا علم مخالفت با خواسته های مردمی برداشته و از زاویه دید خاص خود، بدترین الفاظ را در مورد مردمی به کار برده است که بنیانگذار انقلاب اسلامی این انقلاب و سربلندی آن را مدیون آنها میدانست.

,

در همین راستا، «تابناک» به عنوان رسانه ای پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی، در صدد است، ضمن ادامه حمایت از کمپین مردمی «خرید خودروی صفر ممنوع» حرکت مردمی در راستای عذرخواهی وزیر صنعت و معدن و تجارت را راه اندازی کند.

,

این کمپین بدون هیچ جهت گیری تنها هدف خود را احترام به ملت بزرگ ایران و خواسته های آنها با استناد به فرمایشات امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب (دام برکاته) در لزوم احقاق حق ملت و حقوق مردم بر گردن دولت مردان و وزرا، قرار داده است و تا زمان عذرخواهی رسمی آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت از مردم ایران ادامه خواهد یافت.

,

همراهی ملت ایران در این حرکت، منجر به آن خواهد شد که خواسته ها و مطالبات مردمی از این پس به جای برخوردهای قهری و اتهام زنی های بلا موضوع ریشه ای بررسی شده و به شکل معقولانه و سنجیده پاسخ داده شود.

,

در این میان «تابناک» در صدد است به فراخور زمان و موضوع مقالات و یادداشت هایی در لزوم حمایت از حقوق ملت و برخورد مناسب با آنها را منتشر کند و تاکید می شود تا زمان عذر خواهی رسمی وزیر صنعت و معدن و تجارت این کمپین و حرکت ملی ادامه خواهد داشت.

,

سایت خبری افکارنیوز نیز در این رابطه به انتشار مطلبی تحت عنوان : «آقای روحانی، خواهشا این وزیر را عوض کنید!» به واکنش کاربران خود به سخنان نعمت زاده پرداخت و نوشت: کاربران افکارنیوز در واکنش به اظهارنظر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت که راه اندازی کمپین «خرید خودرو صفر ممنوع» را خیانت دانسته بود، از او سوال کردند که شما چه خودرویی سوار می شوید؟ بهتر است منصف و به فکر جان مردم باشید.

, آقای روحانی، خواهشا این وزیر را عوض کنید!,

روزنامه آفتاب‌یزد نیز نوشت: وزیری که خریداران را بخاطر خواست قانونی برای ارزان شدن محصولی خائن می‌داند، جایش در دولت نیست.

,

حال فارغ از تمام اتفاقات رخ داده باز به بحث اصلی خودمان باز می گردیم،بحثی که سالهاست آن را تکرار کرده ایم اما نتیجه ای را شاهد نبوده ایم. واقعا عذرخواهی مسئولین از مردم چرا تا این حد سخت و دشوار است؟مردمی که بارها اعلام شده است که صاحبان اصلی این مملکت هستند و مسئولینی که خود را در بیان خادمان این ملت و مردم می دانند چرا حاضر به یک عذر خواهی ساده از این مردم نیستند؟!

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه